Penunggang Motosikal Terbunuh Guna Motosikal Tersimpan Empat Tahun Dalam Bilik Pameran

Trending

Penunggang Motosikal Terbunuh Guna Motosikal Tersimpan Empat Tahun Dalam Bilik Pameran

Arwah baru ambil motosikal masa puasa hari itu (2 Jun 2018). Motosikal dah empat tahun duduk dalam bilik pameran. Tayar dah lama sangat duduk dalam pendingin hawa jadi dah keras. Ni dengar dari group kata masa beli penasihat jualan tidak pula nasihatkan suruh tukar tayar. Al-Fatihah bro Hafiz.



Advertisement

Kepada rakan-rakan permotoran sekalian, memang tayar mahal nak mampos tapi janganlah sebab nak jimat  RM 300- RM 400, sampai membahayakan diri sendiri. Tak salah nak pakai tayar terpakai tapi apa-apa pun tengok tahun. Kalau lebih tiga tahun risiko nak meletup tengah jalan memang tinggi. Dah bawa motor berkuasa tinggi jaranglah nak bawa bawah 120 km/jam kan.

Mungkin dalam kes arwah ni dia pun tak tahu mungkin tayar tu dah tamat tempoh. Apa-apa pun sama-samalah kita doakan arwah. Semoga dia ditempatkan dalam golongan orang beriman. Amin.

Sumber: Azmi Shafiq

Ikuti Facebook, Twitter, Instagram, Telegram dan TikTok BeautifulNara untuk dapatkan pelbagai kandungan menarik.

Komen

PERHATIAN: Pihak BeautifulNara tidak akan bertanggungjawab langsung ke atas komen-komen yang diberikan oleh pembaca kami. Sila pastikan anda berfikir panjang terlebih dahulu sebelum menulis komen anda disini. Pihak BeautifulNara juga tidak mampu untuk memantau kesemua komen yang ditulis disini. Segala komen adalah hak dan tanggungjawab anda sendiri.

Comments are closed.

Loading...