Pensel Warna Anak Selalu Hilang? Wanita Lakukan Sesuatu Untuk Atasi Masalah Tersebut

Trending

Pensel Warna Anak Selalu Hilang? Wanita Lakukan Sesuatu Untuk Atasi Masalah Tersebut

Penggal persekolahan yang baru telah bermula. Antara yang dibawa ke sekolah oleh kanak-kanak ialah sekotak pensel warna, sama ada baru lama. Namun begitu, untuk kanak-kanak kehilangan satu atau dua pensel warna sudah jadi perkara biasa, malah mungkin ada yang menukar pensel warna kontot dengan milik orang lain yang masih panjang atau baru.

lunaanSeorang pengguna Facebook, Hasanah Ahmad, telah berkongsi satu cara untuk mengelakkan pensel warna milik anak dari hilang, dengan cara yang tampak comel.  Cerita Hasanah:

Advertisement


Semalam suami pergi beli riben, buatkan untuk abang Izzat dan Insyirah. Moga pensel warna lebih bertahan lama.

Kalau nak buat, ini step dia. Say adapat gambar ni dari cikgu anak saya, empunya gambar ni Siti Fatimah Hj Shamsuri. Terima kasih atas panduan yang lengkap. Ikut step yang owner buat ni memang mudah faham.

Nak share pun boleh, no problem. Saya pun buat yang orang viralkan tu je.

Moga bermanfaat.

Kat pensel, beg sekolah, tulis nombor telefon bimbit ibu bapa. Nanti saya ceritakan sebabnya.

1

2

3

4

5

6

7

8

9

Ramai Netizen terutamanya dari kalangan ibu bapa mengongsi cara ini dan memberitahu akan melakukan yang sama untuk anak mereka. Malah ada yang memberitahu mereka berharap cara ini dikongsikan sejak dulu lagi.

Perkongsian Hasanah mendapat lebih dari 3,000 shares.-amazingnara.com

Sumber: Hasanah Ahmad

Ikuti Facebook, Twitter, Instagram, Telegram dan TikTok BeautifulNara untuk dapatkan pelbagai kandungan menarik.

Komen

PERHATIAN: Pihak BeautifulNara tidak akan bertanggungjawab langsung ke atas komen-komen yang diberikan oleh pembaca kami. Sila pastikan anda berfikir panjang terlebih dahulu sebelum menulis komen anda disini. Pihak BeautifulNara juga tidak mampu untuk memantau kesemua komen yang ditulis disini. Segala komen adalah hak dan tanggungjawab anda sendiri.

Loading...

Comments are closed.