October 31st, 2018

Percutian mewah Neelofa di Pulau Maldives baru-baru ini mencuri perhatian netizen di laman sosial. Berpeluang menginap di dasar laut dengan harga bilik yang mencecah RM 200,000 untuk satu malam, pastinya ia menjadi bualan hangat ramai. Betapa bertuahnya beliau bukan?

Walaubagaimanapun, Neelofa memberitahu beliau sebenarnya bermalam di villa mewah The Muraka atas tajaan pihak Conrad Hotels bagi menjayakan sebuah projek khas antara mereka.

Sepanjang berada di sana, ada beberapa aktiviti dirakamkan sekitar pantai dan hotel The Muraka untuk tujuan promosi oleh pihak Conrad Hotels. Tidak hanya saya, ada beberapa individu lain dari Amerika Syarikat dan beberapa negara Eropah turut terlibat dalam projek ini.

Terdahulu, Neelofa menerusi akaun Instagramnya meluahkan rasa terujanya kerana dapat merasai pengalaman menginap di dasar laut dan dikelilingi oleh hidupan akuatik yang unik. Ada yang mengecam dan menganggap ia satu pembaziran tetapi ada juga yang berkata apa salahnya untuk Neelofa menikmati percutian itu kerana beliau sememangnya mampu.

Sumber Berita : Kosmo Online


83 responses to “Penginapan Di Bilik Mewah Bawah Laut Maldives RM200,000 Ditaja Pihak Hotel – Neelofa”

  1. Semalu says:

    Beruntung jadi seorang nelofa.
    Didunia dapat menikmati keindahan dunia. Diakhirat mungkin dapat banyak pahala nitezen sedekah. Sebab ramai sangat yang murah hati sedekahkan bahawa masing masing di tukar dengan dosa dosa mengeji dan mengumpat.

  2. driving says:

    When a user registers for the drawing, they’ll be an added benefit list (more on this to come).
    Mix it up so that your message is going to be waiting once your new
    prospect logs in to their email account and reveals their inbox.
    also compiles daily deals information and lets you comb through those who appeal.

  3. popo says:

    Ramainya yg komen berbaur dengki. Kalau korang org sponsor tido situ pun, mesti korang rembat kan? So apa bezanya? Dh benda free, amek je la. Nampak sgt hati busuk. Penyakit phd!

    • Anonymous says:

      takde org hati busuk… lopak yg memalukan diri sendiri padahal tak mampu sampai penjilat2 ingat dia mampu byr rm200k… org mcm ni sedara ko sendiri pun ko boooo jer

  4. Store the chocolate-covered fruit inside the refrigerator until ready to present the baskets and
    make sure the tasty treats are consumed right away or
    returned for the frig to stop spoiling. In addition to this, you also get
    a amount of the sales the event members make, again due to
    the structure in the giveaway itself. In 2008, they
    declared a $45 million profit for that 3rd quarter alone.

Loading...