June 3rd, 2018

1 Jun lepas, pelakon Datuk Rosyam Nor telah membuka pasaraya 24 jam di Setiawangsa, Kuala lumpur. Pasaraya itu bernama ST Rosyam Mart, merupakan kerjasama Rosyam dengan syarikat Seri Ternak.

Rosyam berkata dia mahu mengadakan pengalaman membeli belah barangan mampu-milik dalam suasana mewah.

Walaupun begitu, sudah ada yang mengadu bahawa barangan di situ lebih mahal 30 sen dari pasaraya lain melalui IG Story di Instagram.

Keseluruhan artikel dengan membaca entri ini sepenuhnya.



Aduan itu bagaimanapun dikritik Netizen yang menganggap perbandingan itu tidak sepatutnya dilakukan.


Ini ialah perkembangan yang baik memandangkan selebriti biasanya membabitkan diri dalam perniagaan kecantikan, kosmetik dan makanan secara kecil-kecilan.


Pasti ST Rosyam Mart sangat berguna terutamanya kerana orang ramai memerlukan barangan mentah sebagai persiapan menyambut Aidilfitri. Selamat maju jaya diucapkan buat Rosyam.

Sumber: KL Reporter


104 responses to “Pengguna Mengadu Barang Pasaraya Rosyam Nor Mahal 30 Sen, Ini Respon Netizen”

  1. BISHHHHH says:

    Bishhh…kat tempat aku lebih 30 sen lah mahalnya….dah tak de pasaraya lain terpasala beli…hanat betulla…drp dok kata pasar politik.marilah sama2 berdoa supy Malaysia tetap aman tak jd cam Jordanyg tengah bergolak…

  2. Noname says:

    Terpaksa la kau hadap rosyam…bkn sebab ahli umno or penyokong umno..tapi sbb celupar mulut dek kerana nk mengampu pm..sama juga kes dgn dira..sbb korang rasa dh atas kayangan..najib tu untouchable..sanggup jadi hero menghina2 dpn publik..

  3. mimi says:

    Pilihan pasar dan pasaraya banyak kat malaysia apatah lagi di KL ni jadi buatlah pilihan yang bijak kat mana yg memuaskan hati dan poket utk membeli dari dok komplen tak habis. jika tak suka tu macam2 bercakapnya patutlah melayu masih ditakuk zaman TM..hasad tak luntur.

  4. Anonymous says:

    Penyokong2 Umno-Bn..kalau x susahkan rakyat…ambil kesempatan bukan mereka lah!

  5. Jojie says:

    Report je kat KPDNKK… kalau tak mampu bersaing baik ko jual nasi lemak je!

Loading...