Pengguna Mahukan Tambah Nilai Kad Touch n Go Melalui Aplikasi, Ini Jawapan Yang Ditunggu-Tunggu

Teknologi

Pengguna Mahukan Tambah Nilai Kad Touch n Go Melalui Aplikasi, Ini Jawapan Yang Ditunggu-Tunggu

Zaman sekarang ni ramai yang dah terbiasa menggunakan dompet digital seperti Touch n Go eWallet bagi memudahkan pembelian korang tanpa perlu bawa duit pun, scan je dan beli. Bukan tu jer, kita siap boleh semak baki kad Touch n Go kita sendiri lagi dekat handphone, senang gila!

Mesti korang tertanya, bila pula agaknya kita semua boleh tambah nilai kad Touch n Go kita melalui Touch n Go eWallet kan? Pergh! Kalau macam tu memang senang gila, masa baki tak cukup dekat tol tu terus on the spot je top-up.

Advertisement

Menerusi laporan TheStar semasa mereka menemuramah CEO Touch n Go, alternatif dimana korang boleh tambah-nilai kad Touch n Go melalui ewallet itu mungkin akan dilaksanakan pada hujung tahun 2021 ini.

Jadi, korang siap sedia je hujung tahun ni untuk tukar kad Touch n Go yang baru kalau ciri ini sudahpun dilancarkan nanti. Apapun, kita tunggu jelah pengumuman dari pihak Touch n Go sendiri nanti ya.

Ikuti Facebook, Twitter, Instagram, Telegram dan TikTok BeautifulNara untuk dapatkan pelbagai kandungan menarik.

Komen

PERHATIAN: Pihak BeautifulNara tidak akan bertanggungjawab langsung ke atas komen-komen yang diberikan oleh pembaca kami. Sila pastikan anda berfikir panjang terlebih dahulu sebelum menulis komen anda disini. Pihak BeautifulNara juga tidak mampu untuk memantau kesemua komen yang ditulis disini. Segala komen adalah hak dan tanggungjawab anda sendiri.

Comments are closed.

Loading...