Beautifulnara – Gosip Artis Malaysia Terkini

Hiburan

Pencetus Ummah Abu Akui Kenyataan Bekas Isteri, Enggan Besarkan Hal Cerai

Sejak semalam, kenyataan bekas isteri Pencetus Ummah Abu bahawa bekas suaminya menceraikan dirinya yang sedang mengandung tujuh bulan anak pertama mereka untuk mengahwini seorang janda anak satu menjadi tular.

Advertisement

Ain Afini, melalui status Instagram, memberitahu telah diceraikan oleh suaminya melalui aplikasi WhatsApp pada 13 Mac lepas setelah suaminya curang dan menjalin hubungan dengan seorang pengasas barangan penjagaan kulit berusia 24 tahun dari Kedah, Hana Azraa.

Terbaru, melalui mStar Online, Pencetus Ummah Abu tidak menafikan kenyataan bekas isterinya itu., memberitahu bahawa kenyataan Ain sudah menjawab segala persoalan.

Dia juga mendakwa mempunyai ‘ceritanya sendiri’ mengenai apa yang  telah berlaku.

Memang ada (penjelasan) daripada pihak saya. Saya ada cerita saya sendiri.

Dia juga mendakwa dia enggan memperbesarkan mengenai perceraiannya sedangkan bekas isterinya yang dikahwini pada November tahun lepas sedang mengandung.

Advertisement

Saya tak nak besarkan lagi. Kalau tidak, saya ni samalah dengan bekas isteri saya kan?

Sebelum ini, Ain Afini Latif, 22, telah memuat naik salinan perbualannya di WhatsApp dengan Abu, atau nama penuhnya Muhammad Abu Sufyan Mohd Mokhtar Ruzaidi, 25.

Malah terdapat salinan perbualan yang tersebar di media sosial mengenai rancangan Abu Sufyan untuk bernikah dengan Hana Azraa di Madinah. – beautifulnara.com

PERHATIAN: Pihak BeautifulNara tidak akan bertanggungjawap langsung ke atas komen-komen yang diberikan oleh pembaca kami. Sila pastikan anda berfikir panjang terlebih dahulu sebelum menulis komen anda disini. Pihak BeautifulNara juga tidak mampu untuk memantau kesemua komen yang ditulis disini. Segala komen adalah hak dan tanggungjawap anda sendiri.

42 Comments

  1. aishah

    April 23, 2019 at 6:29 pm

    ish geram lah..bini awak tu dok kandung kan anak awak zuriat awak..yg awak ni p lebeh2 kn anak orang lain dh knp???patut bawak bini awak tu jalan2 p madinah, p ibadah kat madinah, bukan bwk pompuan lain nikah kat madinah!!giler!!betul la kate ex wife die, orang tgh bercinta, semuanya buta..what to say huh??? semoga awak menyesal dan menerima balasan yg setimpal kat atas dunia ni..hubungan dengan Allah perlu di jaga dan hubungan sesama manusia pun perlu di jaga..semoga Ain Afini terus kuat, semoga Allah datang kan kepada awak hambaNya yg lebih menyayangi dan menghargai awak…Aminnnn

  2. Anonymous

    April 23, 2019 at 3:58 pm

    Kalau iman naik, nafsu akan turun dan sebaliknya. If you use your small head to do the thinking this is what happened. You are finished.

  3. Lala lani

    April 22, 2019 at 5:09 pm

    Aikk aku pun x paham.. Aku kira 6 bulan je sampai bulan 4 ni.. Itu pun klu kira bunting pelamin.. Kalau kira sebulan kemudian baru ngandung jadi kandungan baru 5 bulan.. Hehehe jgn kecam.. Cuma buat kira2 je…

    • Anonymous

      April 22, 2019 at 5:48 pm

      kawin 1 september doh…. kalo bunting pelamin betul laa 7 bulan…
      sept oct nov dec jan feb mar apr… skrg pun dah hujung bulan… ikut kitaran haid & minggu lerr… doktor kira 4minggu tuk sebulan xfollow bulan tu ade berapa minggu… aduiiii ko ni.. nk komen biar nmpk ade ilmu…

      ex-bini tu dpt anak cara halal…. xnak plak cerita bini baru si abu ni… si janda hana azraa tu penah gugur kan anak diorg sblm kawin 2bulan lepas… dah lah janda sondol laki org smpi dpt anak.. pastu pu abu soh gugurkan kandungan pulak..

  4. Anak rusa nani

    April 22, 2019 at 3:48 pm

    Hana azra tu jual kosmetik ape?

  5. jakun semelai..hihiii

    April 22, 2019 at 11:21 am

    pencetus ummah??hehe..ini pencetus rosak rumahtangga..maka tk sesuailah gelaran tu..panggil abu jer..abu rokok ke..abu arang ke..lebih sesuai…

Loading...

2020 © Nara Media Sdn Bhd. All Rights Reserved.

Sebahagian daripada kumpulan iMedia Asia.

To Top
x
Puasa Barakah Bersama