Beautifulnara – Gosip Artis Malaysia Terkini

Hiburan

Penampilan Artis Dulu Lebih Berani – Nabila Huda

Kenyataan demi kenyataan yang dikeluarkan oleh Nabila Huda berkenaan kontroversi gaun seksi yang dipakainya ketika Anugerah Blockbuster baru-baru ini. Yang terbaru, Sinar Harian melaporkan yang Nabila Huda berkata penampilan artis dulu lebih berani berbanding dengan apa yang dipakainya pada malam itu.

nabila huda

Advertisement

Kata Nabila Huda:-

Saya tidak faham kenapa benda ini boleh jadi isu kerana jika hendak dibandingkan dengan artis zaman dulu, penampilan mereka adalah lebih berani daripada saya. Tetapi saya tidak mahu panjangkan isu ini dan saya minta maaf secara terbuka kepada semua pihak yang tersinggung dengan penampilan saya pada majlis anugerah itu dan selepas ini saya tidak mahu memberi sebarang komen lagi mengenai perkara ini.

Hmmm. Abang Nara masih muda remaja so tak tahulah pulak artis zaman dulu macam mana. Mungkin betul juga kata Nabila Huda kan? Tapi bagi Abang Nara, buat apalah nak banding-banding zaman dulu zaman sekarang. Zaman dulu lain kesusahannya. Zaman sekarang lain kesusahannya. Tepuk dada, tanyalah diri sendiri. Tak gitu?

PERHATIAN: Pihak BeautifulNara tidak akan bertanggungjawap langsung ke atas komen-komen yang diberikan oleh pembaca kami. Sila pastikan anda berfikir panjang terlebih dahulu sebelum menulis komen anda disini. Pihak BeautifulNara juga tidak mampu untuk memantau kesemua komen yang ditulis disini. Segala komen adalah hak dan tanggungjawap anda sendiri.

112 Comments

  1. laili

    October 13, 2012 at 7:59 pm

    Aku sangat kesian kat ayah dan anak dia…
    Nabila, soal aurat bukan antara kau dengan Tuhan saja, dengan orang-orang yang kau bagi nampak aurat tu pun tanggung dosa jugak.

  2. sy mmg cntik

    October 13, 2012 at 10:38 am

    emmm nabila da ko mmg bodoh…da la hitam!! ade aku kesah

  3. Dato AD

    October 13, 2012 at 9:11 am

    Betina sundal macam ni patut disenaraihitamkan oleh Kementerian Penerangan… Lebih elok dia meneruskan kerjaya di industri pelacuran di Thailand… Alhamdulillah artis lama ramai dah taubat sebelum terlambat… Bagi yang tak sempat bertaubat bolehlah bersama2 dengan betina sundal ini terjun ke neraka jahanam…

  4. mek nab

    October 12, 2012 at 10:20 pm

    senang citer …boikot jer pompuan tak tahu malu neh…tebal sungguh kulit muka dia ye…org dh nasihat macam2 alasan…nak kait artis zaman dulu pulak…

  5. mak c kina

    October 12, 2012 at 4:28 pm

    ni 1 lagi bangang…klu dh jahil tu jgn la tunjuk kat org…ko dh mintak maaf tu sudah..dok diam2 sana…jgn la bg statement bgtau sume org yg ko tu bodoh agama!…ko ckp je ko mmg suke pakai mcm tu…ku rse org pn xckp pape g,tp ble ko ckp mcm ni,mmg makan maki la jwbnye…

Loading...

2020 © Nara Media Sdn Bhd. All Rights Reserved.

Sebahagian daripada kumpulan iMedia Asia.

To Top
x
Puasa Barakah Bersama