October 11th, 2012

Kenyataan demi kenyataan yang dikeluarkan oleh Nabila Huda berkenaan kontroversi gaun seksi yang dipakainya ketika Anugerah Blockbuster baru-baru ini. Yang terbaru, Sinar Harian melaporkan yang Nabila Huda berkata penampilan artis dulu lebih berani berbanding dengan apa yang dipakainya pada malam itu.

nabila huda

Kata Nabila Huda:-

Saya tidak faham kenapa benda ini boleh jadi isu kerana jika hendak dibandingkan dengan artis zaman dulu, penampilan mereka adalah lebih berani daripada saya. Tetapi saya tidak mahu panjangkan isu ini dan saya minta maaf secara terbuka kepada semua pihak yang tersinggung dengan penampilan saya pada majlis anugerah itu dan selepas ini saya tidak mahu memberi sebarang komen lagi mengenai perkara ini.

Hmmm. Abang Nara masih muda remaja so tak tahulah pulak artis zaman dulu macam mana. Mungkin betul juga kata Nabila Huda kan? Tapi bagi Abang Nara, buat apalah nak banding-banding zaman dulu zaman sekarang. Zaman dulu lain kesusahannya. Zaman sekarang lain kesusahannya. Tepuk dada, tanyalah diri sendiri. Tak gitu?

P.S: 20 gambar yang buat anda kecut perut.


112 responses to “Penampilan Artis Dulu Lebih Berani – Nabila Huda”

  1. snowcandy says:

    bosan la asyik2 cte psl kau nabila huda. ta abis2 isu psl pakaian kau. relax sudah. artis lain diana danielle, lisa sume relax je pakai simple2 da cntik.. awk pakai simple pn cantek da.. confident tu pnting! =D

  2. maggisudahkembang says:

    bengap sungguh la ko ni abil. tok sah nk bndgkn dlu dgn skrg. dlu zaman jahil lg skrg ni dunia akhir zaman. knp ko tak ikut artis skrg yg dh brubh mcm diana amir ke or irma hasmie. yg ko nk ikut n bndgkn zaman kuno dlu wt hape ? org skrg brlumba2 nk bramal yg ko nk dedah sana dedah sini apa kejadahnya. selamat beramal !

  3. upin ipin says:

    zz..aku nk bg 1 idea yg bernas tok ko…apekate ko submitkan 1 lg anugrh utk artis2 yg mroyan sksi dedah tubuh sana sini….”anugerah artis bodoh yg paling seksi….”grenti nabila huda top 5.
    Takot nanti fasha pon nk joint dgn prot memboyot….hahahaha…
    Eh..erin malik pon nk joint tu..ajak la skali…

  4. upin ipin says:

    whatever la huda…sok lau ade anugrah lagi..aku sarankn ko pkai daun pisang tok tutup bontot n tuuuutttt ko..tempurung klape tok nasik lemak kerang 50sen ko tu…haaa…baru mantoppp..!grenti ko tros popular 1 world beb!

Loading...