Beautifulnara – Gosip Artis Malaysia Terkini

Hiburan

Penamat Drama ‘Kerana Terpaksa Aku Relakan’ Mengecewakan Para Penonton?

Drama Kerana Terpaksa Aku Relakan atau singkatannya KTAR sememangnya amat popular. Lakonan mantap Izreen Azminda dan Amar Baharin di dalam drama ini membuatkan ramai penonton beranggapan mereka benar-benar bercinta. Yang lebih mengkagumkan, walaupun ditayangkan di bulan Ramadhan, rating drama ini antara yang tertinggi pernah dicatatkan untuk TV3. Power sungguh!!!

penamat drama kerana terpaksa aku relakan

Advertisement

Diadaptasi daripada novel yang mempunyai tajuk sama, episod akhir KTAR telah pun ditayangkan Isnin lalu. Namun peminat-peminat drama ini kebanyakannya melahirkan rasa kecewa dengan cara drama itu ditamatkan. Bagi mereka, ia tergantung. Tidak sama dengan novel. Tidak tahu sebenarnya apa yang terjadi terhadap Zen dan Indah. Ramai yang meluahkan rasa tidak puas hati dengan penamat tersebut di Facebook dan Twitter.

penamat drama kerana terpaksa aku relakan

Namun nampaknya peminat-peminat drama KTAR akan dihadiahkan ‘something special’. Kemungkinan besar ada sambungan untuk menamatkan penamat yang tergantung ini. Berita gembira ini telah disampaikan oleh Amar Baharin sendiri. Mungkin masa Hari Raya nanti? Mungkin KTAR Edisi Raya? Siapa tahu kan?

penamat drama kerana terpaksa aku relakan

Tak silap Abang Nara Izreen Azminda pun ada menulis perkara yang sama. Ada kejutan untuk peminat-peminat drama KTAR ini. Sama-samalah kita nantikan. Adakah anda berpuas hati dengan adaptasi novel ke drama KTAR? Apa yang anda rasa boleh lagi diperbaiki? Kongsikan di ruangan komen.

PERHATIAN: Pihak BeautifulNara tidak akan bertanggungjawap langsung ke atas komen-komen yang diberikan oleh pembaca kami. Sila pastikan anda berfikir panjang terlebih dahulu sebelum menulis komen anda disini. Pihak BeautifulNara juga tidak mampu untuk memantau kesemua komen yang ditulis disini. Segala komen adalah hak dan tanggungjawap anda sendiri.

Comments are closed.

Loading...

2020 © Nara Media Sdn Bhd. All Rights Reserved.

Sebahagian daripada kumpulan iMedia Asia.

To Top