Pemohonan Maaf Dari Alvin dan Vivian

Trending

Pemohonan Maaf Dari Alvin dan Vivian

Serious Controversy

Advertisement

Ikuti Facebook, Twitter, Instagram, Telegram dan TikTok BeautifulNara untuk dapatkan pelbagai kandungan menarik.

Komen

PERHATIAN: Pihak BeautifulNara tidak akan bertanggungjawab langsung ke atas komen-komen yang diberikan oleh pembaca kami. Sila pastikan anda berfikir panjang terlebih dahulu sebelum menulis komen anda disini. Pihak BeautifulNara juga tidak mampu untuk memantau kesemua komen yang ditulis disini. Segala komen adalah hak dan tanggungjawab anda sendiri.

26 Comments

  1. tak tau

    July 30, 2013 at 5:23 pm

    ermmm!! sapew layh yang tulis skrip kat dia???

  2. Safiyyah Hanzalah

    July 21, 2013 at 4:56 pm

    dah kena penjara! harap tak keluar lepas ni biar korg rasa!

  3. azhar

    July 21, 2013 at 5:43 am

    aku ramai juga kawan lain agama dan bangsa termasuk kaum cina macam kau, tapi diorg semua ok dan kami saling menghormati tapi ko ni baru masuk malaysia ke tak menghormati bangsa dan sensitiviti bangsa lain………… benci betul aku. pada zahirnya kau dua org ni nampak macam orang cerdik pandai tapi otak kau letak ke lutut ke sebelum buat benda benda mcm ni. bangang betul la kau dua orng ni lllll………………..

  4. otaizzz

    July 18, 2013 at 6:35 pm

    yang mana rsa cerdik pandai tu gtau suh lupakn dan terima maaf dorg aku mmg xsetuju..meh aku bg hang pk..esk2 bangla rogol MAK hang nti dorg m.maaf hang terima ke maaf dia..bodoh xbertempat..sb tu ad undang..ad akta hukuman ap bagai..mmg aku bakar la menatang alvin n vivian babi ni!!

Loading...