November 6th, 2019

Kesian pula kami dengan pelakon Ungku Ismail Aziz yang kini bergandingan dengan Mira Filzah untuk drama terbaru, Adella Sofea. Ramai juga yang tidak dapat menerima hakikat mereka berlakon bersama.

ungku ismail mira filzah

Ada yang hendakkan Ungku Ismail dengan Siti Elizad dan ada pula peminat yang membandingkan aktor itu dengan gandingan Mira sebelum ini seperti Remy Ishak dan Ben Amir.

Ungku Ismail akui dia kesal dengan sikap peminat dan meminta agar mereka ‘move on’ dan menyokong gandingan baharu untuk setiap drama yang dilakonkan oleh artis kesayangan mereka. Tolong hormati kerja orang lain juga.

mira filzahmira filzahItulah sebabnya kita tidak boleh terlalu obses dengan sesuatu perkara, hanya akan menimbulkan masalah di masa hadapan. Pada kami sesuai je Ungku Ismail dan Mira berlakon bersama, tidak adalah bosan asyik tengok hero dan heroin yang sama kan?

Sumber Berita : mStar Online


9 responses to “Peminat Tidak ‘Move On’ Mira Filzah Dengan Hero Lama, Ungku Ismail Minta Hormat Kerja Artis”

  1. Anonymous says:

    im so agree with you !!

  2. Anonymous says:

    team obenak memang jenis sakit mental

  3. Anonymous says:

    Yang duk cakap orang benak ni, dia seribu kali lagi benak rasanya, spesies sakit mental

  4. Anonymous says:

    Bagus ada kelainannya x delah asyik pelakon yang putar² itu aje…pernah jer x minat antara gandingan pelakon tapi x delah sampai desperate sangat nak tunjuk bagus diri tu…ungku Ismail pon best jer dengan lakonannya… Mira Filzah x pernah memilih bila digandingkan dengan sesiapa…. netizen ni kadang-kadang diaorang ingat hidup ini ingin sentiasa sempurna…. habislah….

Loading...