Beautifulnara – Gosip Artis Malaysia Terkini

Hiburan

Peminat Tawar Ismail Izzani RM500 Untuk Tidur Bersama

Siapa yang tidak kenal dengan penyanyi BBNU popular, Ismail Izzani? Memang pujaan ramai gadis-gadis remaja di luar sana.

Advertisement

Melakukan sedikit transformasi pada badannya yang kelihatan lebih tegap, Ismail akui dia menerima pelbagai mesej tidak senonoh. Malah, sehingga sampai tahap peminat tanpa perasaan segan mempelawanya untuk bermalam, ‘tidur’ bersama.

Saya tak nafikan ada menerima pelbagai mesej lucah daripada individu tidak dikenali. Kebanyakannya menghantar mesej di media sosial saya.

Antara mesej paling mengarut apabila ada yang mengajak saya bermalam bersamanya. Katanya, dia sanggup bayar saya hingga RM500.

Bagaimanapun, Ismail berkata dia tidak ambil serius perkara tersebut dan menganggap ia perkara biasa yang perlu dihadapi sebagai seorang artis.

Advertisement

Memang macam-macam ragam peminat fanatik, Ismail turut mendedahkan ada juga peminat yang sanggup mengekorinya hingga ke tandas.

Bila dah terlampau minat seseorang artis, peminat sanggup lakukan apa sahaja. Apa-apa pun, ia sebenarnya ujian dan cabaran untuk Ismail. Bukan senang untuk bergelar anak seni.

Sumber Berita : Harian Metro

PERHATIAN: Pihak BeautifulNara tidak akan bertanggungjawap langsung ke atas komen-komen yang diberikan oleh pembaca kami. Sila pastikan anda berfikir panjang terlebih dahulu sebelum menulis komen anda disini. Pihak BeautifulNara juga tidak mampu untuk memantau kesemua komen yang ditulis disini. Segala komen adalah hak dan tanggungjawap anda sendiri.

17 Comments

  1. Anonymous

    June 26, 2019 at 8:49 pm

    Alaa…y offer tu bukan perempuan bangang…tu scam nk perangkap artis…klu ko layan, x lme lg kuar laa video lucah ko…Aku pn br tau bnde ni kwn aku y ckp…so video2 dan gmbr2 lucah artis tu mmg btl pn…termasuk laa ko…nmpk sgt dh lme x check in kannnn…kannnn…kemaruk laa tu nk memantat…hahaha…

  2. tipahhh

    June 26, 2019 at 3:10 pm

    muka xmandi camni pun ada org nak ajar tidor ke? yek

  3. bong cit

    June 26, 2019 at 2:23 pm

    murahnya maruah ko & peminat yg offer tu…dua2 banggang…spesis lorong

  4. Anonymous

    June 26, 2019 at 12:31 pm

    $500 je? murahnya harga engkau….

  5. Anonymous

    June 26, 2019 at 12:15 pm

    malas nk lyn gosip budak2 baru nk tumbuh halkum.

Loading...

2020 © Nara Media Sdn Bhd. All Rights Reserved.

Sebahagian daripada kumpulan iMedia Asia.

To Top
x
Puasa Barakah Bersama