Written by Bella | June 26th, 2019

Siapa yang tidak kenal dengan penyanyi BBNU popular, Ismail Izzani? Memang pujaan ramai gadis-gadis remaja di luar sana.

Melakukan sedikit transformasi pada badannya yang kelihatan lebih tegap, Ismail akui dia menerima pelbagai mesej tidak senonoh. Malah, sehingga sampai tahap peminat tanpa perasaan segan mempelawanya untuk bermalam, ‘tidur’ bersama.

Saya tak nafikan ada menerima pelbagai mesej lucah daripada individu tidak dikenali. Kebanyakannya menghantar mesej di media sosial saya.

Antara mesej paling mengarut apabila ada yang mengajak saya bermalam bersamanya. Katanya, dia sanggup bayar saya hingga RM500.

Bagaimanapun, Ismail berkata dia tidak ambil serius perkara tersebut dan menganggap ia perkara biasa yang perlu dihadapi sebagai seorang artis.

Memang macam-macam ragam peminat fanatik, Ismail turut mendedahkan ada juga peminat yang sanggup mengekorinya hingga ke tandas.

Bila dah terlampau minat seseorang artis, peminat sanggup lakukan apa sahaja. Apa-apa pun, ia sebenarnya ujian dan cabaran untuk Ismail. Bukan senang untuk bergelar anak seni.

Sumber Berita : Harian Metro

17 responses to Peminat Tawar Ismail Izzani RM500 Untuk Tidur Bersama

  1. Anonymous says:

    Alaa…y offer tu bukan perempuan bangang…tu scam nk perangkap artis…klu ko layan, x lme lg kuar laa video lucah ko…Aku pn br tau bnde ni kwn aku y ckp…so video2 dan gmbr2 lucah artis tu mmg btl pn…termasuk laa ko…nmpk sgt dh lme x check in kannnn…kannnn…kemaruk laa tu nk memantat…hahaha…

  2. tipahhh says:

    muka xmandi camni pun ada org nak ajar tidor ke? yek

  3. bong cit says:

    murahnya maruah ko & peminat yg offer tu…dua2 banggang…spesis lorong

  4. Anonymous says:

    $500 je? murahnya harga engkau….

  5. Anonymous says:

    malas nk lyn gosip budak2 baru nk tumbuh halkum.