June 26th, 2019

Siapa yang tidak kenal dengan penyanyi BBNU popular, Ismail Izzani? Memang pujaan ramai gadis-gadis remaja di luar sana.

Melakukan sedikit transformasi pada badannya yang kelihatan lebih tegap, Ismail akui dia menerima pelbagai mesej tidak senonoh. Malah, sehingga sampai tahap peminat tanpa perasaan segan mempelawanya untuk bermalam, ‘tidur’ bersama.

Saya tak nafikan ada menerima pelbagai mesej lucah daripada individu tidak dikenali. Kebanyakannya menghantar mesej di media sosial saya.

Antara mesej paling mengarut apabila ada yang mengajak saya bermalam bersamanya. Katanya, dia sanggup bayar saya hingga RM500.

Bagaimanapun, Ismail berkata dia tidak ambil serius perkara tersebut dan menganggap ia perkara biasa yang perlu dihadapi sebagai seorang artis.

Memang macam-macam ragam peminat fanatik, Ismail turut mendedahkan ada juga peminat yang sanggup mengekorinya hingga ke tandas.

Bila dah terlampau minat seseorang artis, peminat sanggup lakukan apa sahaja. Apa-apa pun, ia sebenarnya ujian dan cabaran untuk Ismail. Bukan senang untuk bergelar anak seni.

Sumber Berita : Harian Metro


17 responses to “Peminat Tawar Ismail Izzani RM500 Untuk Tidur Bersama”

  1. Anonymous says:

    gosip berangan…
    syok sendiri.

  2. ekkkkkkkkk says:

    geng umngok percaya la cerita sampah camni..w

  3. Anonymous says:

    Bodoh punya gosip…tu semua nk perangkap ko je. Tu dipanggil “bait” la…saje nk tengok response ko.

  4. bawangrangers says:

    hahaha..perasannye la bdk zmn skrg ni… tgk mke ko pon ak rasa nk munth…

  5. Anonymous says:

    karot punya cerita…next? baik tidur dgn pu rizz…hansem kot dr ko.

    • Macam mana dia tau yang ajak dia tu pompuan, silap2 kunyit yang nak semburit dgn mamat ni.

    • Anonymous says:

      Gosip2 artis Msia yg membuatkan mata ke atas…
      -Kekasih beli jam tangan 17k
      -Peminat ajar tidur
      -Dato tawar jadi bini no2.
      -Semoga ada jodoh dengan bekas isteri.
      -Pencalonannya dalam Influencer Awards 2019 Monaco memberi inspirasi kepada rakyat Malaysia!

Loading...