Peminat Tawar Ismail Izzani RM500 Untuk Tidur Bersama

Hiburan

Peminat Tawar Ismail Izzani RM500 Untuk Tidur Bersama

Siapa yang tidak kenal dengan penyanyi BBNU popular, Ismail Izzani? Memang pujaan ramai gadis-gadis remaja di luar sana.

Advertisement

Melakukan sedikit transformasi pada badannya yang kelihatan lebih tegap, Ismail akui dia menerima pelbagai mesej tidak senonoh. Malah, sehingga sampai tahap peminat tanpa perasaan segan mempelawanya untuk bermalam, ‘tidur’ bersama.

Saya tak nafikan ada menerima pelbagai mesej lucah daripada individu tidak dikenali. Kebanyakannya menghantar mesej di media sosial saya.

Antara mesej paling mengarut apabila ada yang mengajak saya bermalam bersamanya. Katanya, dia sanggup bayar saya hingga RM500.

Bagaimanapun, Ismail berkata dia tidak ambil serius perkara tersebut dan menganggap ia perkara biasa yang perlu dihadapi sebagai seorang artis.

Memang macam-macam ragam peminat fanatik, Ismail turut mendedahkan ada juga peminat yang sanggup mengekorinya hingga ke tandas.

Bila dah terlampau minat seseorang artis, peminat sanggup lakukan apa sahaja. Apa-apa pun, ia sebenarnya ujian dan cabaran untuk Ismail. Bukan senang untuk bergelar anak seni.

Sumber Berita : Harian Metro

Ikuti Facebook, Twitter, Instagram, Telegram dan TikTok BeautifulNara untuk dapatkan pelbagai kandungan menarik.

Komen

PERHATIAN: Pihak BeautifulNara tidak akan bertanggungjawab langsung ke atas komen-komen yang diberikan oleh pembaca kami. Sila pastikan anda berfikir panjang terlebih dahulu sebelum menulis komen anda disini. Pihak BeautifulNara juga tidak mampu untuk memantau kesemua komen yang ditulis disini. Segala komen adalah hak dan tanggungjawab anda sendiri.

Loading...

17 Comments

  1. Anonymous

    June 26, 2019 at 11:02 am

    gosip berangan…
    syok sendiri.

  2. ekkkkkkkkk

    June 26, 2019 at 10:52 am

    geng umngok percaya la cerita sampah camni..w

    • apa2 je

      June 26, 2019 at 1:33 pm

      apa2 kena mengena plak dgn UMNO??? ke ko ni geng kunyit gak???

  3. Anonymous

    June 26, 2019 at 10:49 am

    Bodoh punya gosip…tu semua nk perangkap ko je. Tu dipanggil “bait” la…saje nk tengok response ko.

  4. bawangrangers

    June 26, 2019 at 10:48 am

    hahaha..perasannye la bdk zmn skrg ni… tgk mke ko pon ak rasa nk munth…

    • Soulfly

      June 26, 2019 at 12:09 pm

      betul tu… muka biasa2 je… pastu rambut pulak aku tengok serabai aje.

  5. Anonymous

    June 26, 2019 at 10:47 am

    karot punya cerita…next? baik tidur dgn pu rizz…hansem kot dr ko.

    • Ustaz Texas Chicken

      June 26, 2019 at 10:51 am

      Macam mana dia tau yang ajak dia tu pompuan, silap2 kunyit yang nak semburit dgn mamat ni.

    • Anonymous

      June 26, 2019 at 11:06 am

      Gosip2 artis Msia yg membuatkan mata ke atas…
      -Kekasih beli jam tangan 17k
      -Peminat ajar tidur
      -Dato tawar jadi bini no2.
      -Semoga ada jodoh dengan bekas isteri.
      -Pencalonannya dalam Influencer Awards 2019 Monaco memberi inspirasi kepada rakyat Malaysia!