Beautifulnara – Gosip Artis Malaysia Terkini

Hiburan

Peminat Tak Pasti Umur Sebenar, Siti Elizad Sedih Disangka Berumur 40-an

Gara-gara salah meneka umur, selebriti Siti Elizad berasa sedih kerana tekaan peminat tersebut salah dan dianggap tua dari umur sebenar.

Siti Elizad atau nama sebenarnya, Siti Elizad Mohamad Sharifuddin berkongsi mengenai perkara itu menerusi akaun Instagram miliknya baru-baru ini. Menurut Elizad, peminat tersebut berniat untuk memujinya namun tersilap meneka umur dan menyangka dirinya berumur lingkungan 40-an.

Tidak mengambil perkara itu secara serius dan hanya memuat naik entri berkenaan untuk bergurau senda bersama peminat, namun pelakon yang kini berusia 36 tahun ini mengakui dirinya berasa sedikit sedih.

Advertisement

Tambah Elizad, setelah menerima mesej berkenaan, dia terus bertanyakan suaminya iaitu Shamsul Baharin Abdul Rahman tentang pelbagai soalan mengenai penampilan diri.

“Murung saya pagi ini bila baca DM tu, penat saya pakai macam-macam, tiba-tiba bila macam tu terasa diri ni dah tua pula..Saya terus tanya suami, saya ni nampak tua ke, suami berhasrat nak cari yang lebih muda ke. Tak fasal-fasal suami saya pula yang kena soal.”

Menurut pelakon drama Jalan Sesat Ke Syurga ini, dia sama sekali tidak menyimpan perasaan marah malah peminat tersebut turut tampil memohon maaf kepadanya.

Advertisement

Mengakui persoalan mengenai umur adalah isu sensitif bagi sesetengah pihak, Elizad walau bagaimanapun terhibur apabila sekali sekala menerima pesanan mesej sedemikian.

Sumber : mStar Online

PERHATIAN: Pihak BeautifulNara tidak akan bertanggungjawap langsung ke atas komen-komen yang diberikan oleh pembaca kami. Sila pastikan anda berfikir panjang terlebih dahulu sebelum menulis komen anda disini. Pihak BeautifulNara juga tidak mampu untuk memantau kesemua komen yang ditulis disini. Segala komen adalah hak dan tanggungjawap anda sendiri.

1 Comment

  1. anonymous

    December 4, 2020 at 10:18 pm

    aku pon ingat dia dah masuk 40an

Tinggalkan Komen Anda Di Sini

Loading...

2020 © Nara Media Sdn Bhd. All Rights Reserved.

Sebahagian daripada kumpulan iMedia Asia.

To Top