Beautifulnara – Gosip Artis Malaysia Terkini

Hiburan

Peminat Malaysia Malu, Kata-Kata PU Syed Gelar BTS Syaitan Tersebar Di Portal Korea

Masih lagi hangat dengan isu PU Syed Bakri menggelarkan kumpulan BTS syaitan yang menyesatkan umat.

Advertisement

Kenyataan beliau itu sudah tular sehinggakan sebuah portal berita Korea popular turut melaporkan isu tersebut.

Rata-rata peminat kumpulan itu di Malaysia meluahkan rasa kecewa dan malu dengan apa yang terjadi apatah lagi ia turut menjadi perbualan peminat – peminat antarabangsa.

Advertisement

PU Syed seakan memberikan imej buruk terhadap Malaysia. Sebagai seorang pendakwah, sepatutnya beliau membuat teguran dengan lebih sopan tanpa mengeluarkan sebarang perkataan berbaur penghinaan terhadap orang lain. Islam juga tidak pernah ajar untuk berdakwah secara kasar.

Pernah dengar pepatah, niat itu tidak menghalalkan cara? Niat hendak berdakwah itu baik dan murni tetapi tidak perlu sampai hendak menghina orang lain. Tunjukkanlah kepribadian Islam yang aman dan juga indah.

PERHATIAN: Pihak BeautifulNara tidak akan bertanggungjawap langsung ke atas komen-komen yang diberikan oleh pembaca kami. Sila pastikan anda berfikir panjang terlebih dahulu sebelum menulis komen anda disini. Pihak BeautifulNara juga tidak mampu untuk memantau kesemua komen yang ditulis disini. Segala komen adalah hak dan tanggungjawap anda sendiri.

75 Comments

  1. Ichiboom

    May 3, 2019 at 6:23 pm

    TUTUR KATA MELAMBANGKAN KEPERIBADIAN

  2. mia

    May 3, 2019 at 4:06 pm

    hahahahahahahahaha meroyan sume army dlm niii…siannn wehhhhhhh

  3. lalalala

    May 3, 2019 at 3:05 pm

    PU Abu tak nak komen BTS syaitan ke

  4. nfn

    May 3, 2019 at 11:25 am

    bukan dia cikgu ke, tidak ke kementerian amek tindakan apa2 dulu kondem menteri smpi suruh letak jawatan tapi ada je mengajor kat skolah di manjoi tu

  5. faraj

    May 3, 2019 at 10:35 am

    Kimak lah Pu2 ni….mcm bagus ajer….Khinzir lagi mulia dari PU2 ni, saya sanggup pegang Khinzir dari bersalaman dgn PU2 ni..nk Glamer jer….Ustaz yg boleh dipercayai Usataz2 masa kat sekolah sebab mereka mkn Gaji , dan utama kan Islam…tu jerrr

Loading...
To Top