January 3rd, 2013

Membaca komen salah seorang pembaca BeautifulNara yang bernama “Selitone”, barulah Abang Nara terperasan yang memang sudah agak lama diri ini tidak berkongsi perkembangan si cantik manis Tizz Zaqyah.

tiz

Sejak putus cinta dengan Remy Ishak pada tahun 2012, tiada lagi kontroversi yang melanda diri Tiz. Kali terakhir Abang Nara membaca temuramah Tiz bersama Harian Metro, khabarnya hati Tiz sudah pun dimiliki oleh seorang jejaka. Siapakah jejaka itu? Tiz lebih gemar untuk merahsiakannya.

Saya masih Tiz Zaqyah yang sama. Bagi saya, soal cinta biar saya simpan sendiri dan andai orang tahu, ia bukan daripada mulut saya. Saya perasan, peminat kini mula faham prinsip saya. Terima kasih yang tidak terhingga saya ucapkan kepada mereka kerana dapat menerima pendirian saya yang lebih memperkatakan soal karier berbanding cerita peribadi.

tiz

Tak apalah buat masa ini tak tahu siapa kekasih Tiz Zaqyah. Nanti dah nak kahwin kita pasti akan tahu juga kan? Apa pun kepada Tiz, semoga tahun 2013 membawakan sinar yang lebih terang berbanding tahun 2012. 5 lagi gambar terbaru Tiz Zaqyah yang dikongsi menerusi Instagramnya dengan membaca entri ini sepenuhnya.

tiz
tiz
tiz
tiz
tiz


Comments are closed.

Loading...