September 23rd, 2020

Bertindak mendedahkan paparan skrin mesej lucah yang diterimanya daripada peminat di laman Instagram miliknya, penyanyi Luqman Faiz seolah memaparkan sikap pengguna tersebut seperti tidak putus asa menggodanya.

Peminat Hantar Teks Lucah, Luqman Faiz Ajak Jumpa Bawah Jambatan Pulau Pinang

Menerusi perbualan terbabit, pemilik akaun yang menggunakan foto seorang wanita itu terlebih dahulu memulakan perbualan lucah dengannya.

Dalam teks tersebut, pengguna berkenaan dilihat tidak segan meminta kemaluan Luqman dan terus mengasaknya berkali-kali.

“U nak d*ck u boleh tak?”

Namun begitu, tidak hanya berdiam diri, Luqman tampil membalas kiriman tersebut dalam nada berseloroh sambil mengajak pemilik akaun berkenaan untuk bertemunya di bawah Jambatan Pulau Pinang.

Peminat Hantar Teks Lucah, Luqman Faiz Ajak Jumpa Bawah Jambatan Pulau Pinang

“Bawah jambatan Pulau Pinang onz gak.”

Perkongsian Luqman itu mencuit hati netizen yang rata-ratanya terhibur dengan kiriman balas yang ditonjolkan penyanyi muda itu.

Malah, ada juga yang tampil menasihatinya agar sentiasa berwaspada kerana sebelum ini juga telah banyak selebriti lelaki terkena dengan godaan seperti ini.

Peminat Hantar Teks Lucah, Luqman Faiz Ajak Jumpa Bawah Jambatan Pulau Pinang

Sekadar informasi, Luqman merupakan antara penyanyi Budak Baru Nak Up “BBNU” yang kian menjadi gilaan para gadis ketika ini. Lagu hitnya Kepuraanmu yang kini difahamkan hampir mencecah 30 juta tontonan di laman YouTube itu sering menjadi pilihan pendengar dan acap kali dimainkan di stesen radio tempatan.


One response to “Peminat Hantar Teks Lucah, Luqman Faiz Ajak Jumpa Bawah Jambatan Pulau Pinang”

  1. Anonymous says:

    aphal ajak jumpa bwh jambatan???nmp sgt ko pun nak…sepatutnya ko nasihatkan org tu..jgn buat camtu..ni ko pun 2×5 layan..nak ckp je la nak..x pyh nk cover lain konon perempuan goda…ntah2 ko dh tunjuk bebird ko kat dia…ko tggu laa sebulan dua ni sure gmbr dick ko tersebar…kah kah kah…

Tinggalkan Komen Anda Di Sini

Loading...