January 30th, 2019

Baru-baru ini viral kejadian tampar-menampar antara pembantu peribadi Nur Sajat iaitu Sheryna Mazlan dengan seorang jurujual.

Tampil menjelaskan perkara sebenar, Sajat berkata pergaduhan itu bermula dengan komen di Facebook dimana jurujual berkenaan telah mengutuk mereka.

Benda ini berlaku kerana perbalahan di Facebook milik Sheryna. Jadi si jurujual itu mengata saya dan Sheryna bertanya ada apa-apa masalah ke, lalu dia membalas komen dekat Sheryna anjing, mestilah dia marah.  Itulah yang saya tahu, tak sangka pula sampai bergaduh.

Saya tak kenal pun dia siapa dan saya pun tak tahu apa yang dia sakit hati kat saya sampai hari-hari kutuk saya. Itulah rakan kongsi saya marah sangat cara dia membalas komen dekat Facebook. Jurujual tu kata kalau tak puas hati meh jumpa dia dekat KLCC.

Tambah Sajat, jurujual itu tidak mempunyai adab dan bahasa yang baik termasuklah memanggil pembantu peribadinya anjing. Apa yang berlaku adalah ibarat bertemu buku dengan ruas.

Sumber Berita : mStar Online


105 responses to “Pembantu Peribadi Pukul Jurujual Sebab Dia Menghina Kami – Sajat”

  1. wani_ta says:

    ape2 pun sbnrnye jgn hina org. kalo dia kate kt pompuan normal pun. dia kene jgk. at the end, keperibadian jurujual pun xde la baik jgk…

  2. Boh says:

    Harap kena denda atau tangkap. Makin menjadi jadi pondan belasah org public. Nanti habis jadi ikutan pondan lain yg dengki dgn perempuan asli boleh belasah suka suki. Mohon polis tegas. Jgn terpedaya dgn tetek palsu pondan ni.

  3. Tahan lama says:

    Ni la msalah klo terlebih minum kopi jantan, bontot menegang & sangap tak dpt membontot.

  4. Geram says:

    Sajat anging pondan .pembantu dia babi pondan “kau tahu aku siapa ..”

    Jawapan

    Kau tu makhluk sial …anging pun lebih terhormat sari kau pondan sial …bapuk …darai ..

    Ponen sial kau tu jantan …yg kau pukul pompuan tu elok sgt la …

  5. R says:

    Klu kes bawa ke mahkamah. butiran peribadi ikut IC. Lelaki ke pompuan. So tak ada confusion …,,,

Loading...