Pemandu Kereta Toyota Camry Yang Terlibat Dalam Kes Langgar Lari Akhirnya Ditahan

Automotif

Pemandu Kereta Toyota Camry Yang Terlibat Dalam Kes Langgar Lari Akhirnya Ditahan

Sebuah kejadian yang melibatkan kenderaan Toyota Camry yang melanggar sebuah motosikal di Lebuhraya Kuala Lumpur – Karak telah dirakamkan dan dimuatnaik ke media sosial.

Berdasarkan video tular tersebut, kereta Toyota Camry tersebut telah melanggar-lari sebuah motosikal apabila memasuki lorong kecemasan dengan cuai dan tidak bertanggungjawab.

Advertisement

Lebih menyedihkan adalah apabila kereta tersebut langsung tidak berhenti dan terus melarikan diri dari lokasi kejadian.

Terkini, pihak polis telah berjaya menahan pemandu kereta tersebut dan sehingga kini tiada ulasan mengenai tindakan seterusnya oleh pihak polis.

Berhati-hatilah di jalan raya terutamanya apabila anda menunggan motosikal. Buat pemandu kereta pula, jangan ingat anda seorang sahaja yang memandu.

Diharapkan video ini dijadikan iktibar supaya kita lebih berhati-hati apabila menggunakan jalan raya terutamanya lebuhraya.

Sumber : Hmetro

Ikuti Facebook, Twitter, Instagram, Telegram dan TikTok BeautifulNara untuk dapatkan pelbagai kandungan menarik.

Komen

PERHATIAN: Pihak BeautifulNara tidak akan bertanggungjawab langsung ke atas komen-komen yang diberikan oleh pembaca kami. Sila pastikan anda berfikir panjang terlebih dahulu sebelum menulis komen anda disini. Pihak BeautifulNara juga tidak mampu untuk memantau kesemua komen yang ditulis disini. Segala komen adalah hak dan tanggungjawab anda sendiri.

Comments are closed.

Loading...