September 20th, 2019

Filem Dua Garis Biru yang menemui penonton di Indonesia pada Julai lalu berjaya mendapat kutipan 1 juta penonton hanya dalam masa 7 hari sahaja. Kini filem ini bakal menemui penonton di Malaysia pula.

Filem mengisahkan percintaan dua pelajar sekolah iaitu Dara dan Bima. Dara disahkan mengandung dan tanpa disangka mereka terpaksa mengalas tanggungjawab sebagai ibu bapa pada usia muda. Tapi bagaimana agaknya penerimaan keluarga dan masyarakat?

Bersempena dengan tayangan eksklusif di Malaysia, kami akan memberikan 30 pasang tiket secara PERCUMA!

Tempat: TGV Cinemas 1 Utama
Masa: 8.45pm
Tarikh: 25 September 2019 (Rabu)

Bukan tu sahaja tapi pelakon utama Adhisty Zara dan Angga Yunanda bersama pengarah, Gina S Noe pun ada di sana juga!

pelakon dua garis biru

Untuk ke tayangan eksklusif filem Dua Garis Biru ini anda perlu lengkapkan slogan “Saya nak sangat tengok filem Dua Garis Biru kerana…”. Slogan paling kreatif akan mendapat dua keping tiket secara percuma.

anand yunanda dan zara

anand yunanda dan zara

Tarikh tutup penyertaan pada hari Selasa 24 September 2019 ini. Jadi jangan terlambat! Terima kasih kami ucapkan pada TGV cinemas atas kerjasama ini. Kita jumpa di sana!


5 responses to “Peluang Menangi Tiket Percuma Tayangan Eksklusif Filem ‘Dua Garis Biru’ Bersama Pelakon Utama”

  1. Anonymous says:

    cam cerita juno & jenny lah ni

  2. Adzura Salam says:

    Apakah perlu kita promisikan filem luar negara yang bertemakan ‘mengandung luar nikah’ ni? dah habis kah filem2 yang berkualiti dalam negara yang mengankat tema kekeluargaan, perpaduan, pengorbanan dan kejayaan? Abang Nara, blog anda ini dibaca oleh semua generasi, harap dapat memilih pengisiannya agar dapat membangun minda anak2 muda di Malaysia!

  3. Mak Timah says:

    Dah byk bdk terberanak umur blom Pt3. Ada baiknya bg kursus kahwin kat bdk2 tecik yg dh gatal nk kawin. Biar dia fhm erti perkawinan. Bkn sekadar halalkan sex tp jugak komitmen dan tugas mendidik zuriat dan tnggunjawab kpd kuarga masin2. Ingat senang?

  4. inu says:

    buat apa naknak prom pilem budak mengandong luar nikah pulak?

Loading...