Peluang Menangi Temujanji Bersama Diana Amir Dan Sebuah Blackberry Playbook

Hiburan

Peluang Menangi Temujanji Bersama Diana Amir Dan Sebuah Blackberry Playbook

Abang Nara tahu ramai yang dah jatuh cinta dengan si manis Diana Amir semenjak dia memakai tudung. Ramai jugak yang mahu bertemu muka dengan Diana Amir. Jangan risau kerana Abang Nara ingin memberikan anda semua bukan sahaja peluang bertemu Diana Amir tetapi peluang untuk memenangi sebuah Blackberry Playbook.

filem keramat

Advertisement

Caranya mudah sahaja. Anda hanya perlu bermain Facebook Apps filem Keramat di Fanpage David Teo. Caranya sangat mudah. Bersesuaian dengan tema filem Keramat, anda hanya perlu hantarkan seberapa banyak barang keramat kepada rakan-rakan anda. Makin banyak yang dihantar, makin tinggi peluang untuk anda bertemu muka dengan Diana Amir sekaligus memenangi Blackberry Playbook.

facebook keramat

Sedikit sinopsis ilem Keramat yang bakal memulakan tayangan pada 12 Januari ini:-

Di tahun 1900, seorang lelaki bernama Habib telah difitnah merosakkan kehormatan Mustika. Akibat dari itu, Habib telah dikerumuni dan dipukul oleh orang kampong diketuai oleh Jabar, abang kandung Mustika. Habib yang merupakan bukan calang-calang orang terus dipukul dan kain yang selama ini menutupi wajahnya ditarik oleh orang kampong dan berlakulah satu peristiwa yang amat dasyat di mana semua penduduk kampong mati dek cahaya terang yang terpancar dari wajah Habib. Di zaman ini, kehidupan dua beradik iaitu Nazmir dan Nasti mula dihantui pelbagai peristiwa pelik dan menyeramkan bermula denga kehilangan bayi yang dikandung Syazura, isteri Nazmir. Sejak itu, seorang demi seorang ditimpa pelbagai peristiwa di luar fikiran termasuk Munirah, isteri Nasti. Keinginan Syazura untuk pulang ke kampong halaman suaminya menjadikan keadaan bertambah rumit. Satu persatu rahsia terbongkar dan mendedahkan sebuah sejarah yang mengejutkan Nazmir, Syazura, Nasti dan Munirah.

Advertisement

facebook keramat

Nampak macam seram kan? Kalau tengok trailer filem Keramat nie, memang seram rupanya.

So tunggu apa lagi? Tingkatkan peluang anda untuk memenangi sebuah Blackberry Playbook dengan menghantar barang keramat sebanyak mungkin hari ini jugak. Abang Nara dah hantar 10 barang dah. Hehehe.  Sila cepat sebelum terlambat.

Ikuti Facebook, Twitter, Instagram, Telegram dan TikTok BeautifulNara untuk dapatkan pelbagai kandungan menarik.

Komen

PERHATIAN: Pihak BeautifulNara tidak akan bertanggungjawab langsung ke atas komen-komen yang diberikan oleh pembaca kami. Sila pastikan anda berfikir panjang terlebih dahulu sebelum menulis komen anda disini. Pihak BeautifulNara juga tidak mampu untuk memantau kesemua komen yang ditulis disini. Segala komen adalah hak dan tanggungjawab anda sendiri.

20 Comments

  1. Hahn

    January 15, 2012 at 10:15 pm

    Citer paling mengarut n xbest yg pernah aku tengok..

  2. Dato minah jambu 24jam mengadap computer

    January 8, 2012 at 9:23 am

    DIANA AMIR !!!!! huh !! tk payahhhhhhhhhhhhhh lahhhhhhhhhh buang masa je !!! kalau shamsul ke Aaron ke osbon ke boleh jugak minah jambu ketawa ……ni si minah tudong ni emmmmmm sori ye minah jambu tk minat huh !! thank u………

  3. Hackers_1978

    January 7, 2012 at 11:23 pm

    Masih tertunggu2 lagi cerita Superhero Hang Tuah di era 2000 ni…dengan CGI menarik dan skill persilatan yang yang digarap cantik bersesuaian dgn zaman ini…perghhhh pasti meletopppp!!!

  4. Hantu

    January 7, 2012 at 8:49 pm

    Hantu pun dh pandai nak bergambar…. perrgghh..
    rambut tu mcm banyak uban nokkkkks..

  5. Ap2 Jela ~

    January 7, 2012 at 8:29 pm

    Mcm tak best jerrr ~ nak g tgk wyg mmg tak le ..

Loading...