Beautifulnara – Gosip Artis Malaysia Terkini

Hiburan

Pelik Artis Suara Sumbang-Mambang Tetap Masuk Final – Aliff Syukri Pertikai Keputusan Juri GV5

Walaupun tidak hadir ke konsert separuh akhir GV5 semalam, Datuk Seri Aliff Syukri selaku penaja utama program tersebut mempertikaikan keputusan juri yang menyingkirkan kumpulan Forteen.

Advertisement

Aliff berpendapat kumpulan itu telah memberikan yang terbaik dan merasa pelik mengapa pihak juri memilih penyanyi lain yang lebih teruk serta menyanyi dengan sumbang ke pentas akhir.

Keluhan Aliff itu yang dibuat menerusi akaun Instagramnya menerima pelbagai reaksi daripada netizen. Mereka berharap jutawan kosmetik itu berhenti mengeluarkan sebarang kenyataan agar tidak menimbulkan sebarang kontroversi dan mencari publisiti murahan. Malah,  Datuk Ramli MS juga sebelum ini sudah menjelaskan sebab kukuh disebalik keputusan yang dibuat.

Artis lain yang turut tersingkir semalam adalah penyanyi Hetty Sarlene. Enam peserta lain yang bakal berentap di pentas akhir dan merebut gelaran juara GV5 ialah Amelina, Noryn Aziz, Maya Ruslee, Dia Fadilla, Zamani dan kumpulan duo Billy Zulkarnain.

PERHATIAN: Pihak BeautifulNara tidak akan bertanggungjawap langsung ke atas komen-komen yang diberikan oleh pembaca kami. Sila pastikan anda berfikir panjang terlebih dahulu sebelum menulis komen anda disini. Pihak BeautifulNara juga tidak mampu untuk memantau kesemua komen yang ditulis disini. Segala komen adalah hak dan tanggungjawap anda sendiri.

95 Comments

  1. suri ram

    November 13, 2018 at 10:52 am

    Cuba astro buat rancangan pertandingan utk artis baca al quran.suara artis mana paling merdu dan bacaan betul dgn taqwid2 nya. aku brani ckp,takde satu artis pun yg brani masuk. dato aliff syukri dan dato vida pun tak hingin nak sponsor..

    • Akak Kantin 2.0

      November 13, 2018 at 12:32 pm

      wehhh beberapa tahun lepas..Tv3 ada buat artis mengaji Al-Quran masa bulan ramadan..Dalam 30hari bersama 30 artis..Ada ustaz yang mengajar..yang akak ingat artis nye Betty Banafe..Ally Iskandar..Ella..best jugak tau..respect kat mereka..sebab berani…Tapi sayang rancangan tu tidak diteruskan..Maybe sebab xramai artis yang berani join..Mereka yang lain tu sekadar berani Kiki Challenge..

    • Risau

      November 13, 2018 at 1:28 pm

      Akhir zaman manusia taksub dgn artis yg Cantik bergaya comel suara sedap .Bergaduh kerana idola masing2. Hiburan yg semakin melampau. I tgk anak2 artis atau org kaya2 skrg klau kawin x sah xde hiburan menari menyanyi.. Nikah sepatutnya Ada keberkatan tiba2 nyanyi menari x ingat dunia lgsg hilang keberkatan.Bertudung baju ketat tudung singkat. Makcik2 nenek2 pun join joget. Geleng kpl je tgk. Dunia dh kembali ke zmn jahiliah. :(

    • mak c kina

      November 13, 2018 at 4:05 pm

      ye..ramai artis..suara dorg pun sedap2 je ngaji..yg aku igt ada siti nordiana,efa radziah, betty..tp tu bkn pertandingan la..bacaan al-quran je..ada cikgu yg ajar/tlg betulkan

  2. mak c kina

    November 13, 2018 at 9:43 am

    siapa la yg ko kata sumbang tu ek?…dorg bukan sumbang la dato (melainkan forteen & hetty adalah skit,lubang sana sini)..dorg salah key..salah masuk..lupa lirik…cth : zamani, amelina,norynn..tp dorg blh cover sbb ada 2 lagu..1 lagu xok,masih ada 1 lagu lagi..so bila total up..dapat la markah yg blh melayakkan mereka ke final..rasa nya markah the bottom 4 tu pun xjauh beza..tp sbb ambik peratusan..2 org tu xde rezeki.
    dato plz la dok dendiam situ..cuba jadi bijak skit..

  3. Anonymous

    November 13, 2018 at 12:12 am

    unsur dajjal ramai yg tak sedar kita dilalaikan dengan dunia sementara.

  4. College papers

    November 13, 2018 at 12:10 am

    ?i t?ere friends, pleasant paragraph ?nd nice urging commented h?re, ? ?m t?uly enjoying ?y these.

  5. Hiburan Lagha

    November 13, 2018 at 12:10 am

    tanda kita lebih mencintai dunia berbnding akhirat yang hakiki?Antaranya:
    Lalai drpd mengingati Allah. -Tak merasa bersalah bila melakukan dosa.Syg harta (tamak).Halalkan semua cara mencari harta tanpa fikir soal haram halal.Sibuk hgga lupakan akhirat.Sibuk salahkan orang lain jika gagal.Tak bsungguh cari kebenaran.

Loading...
To Top