Written by AbangNara | August 16th, 2018

Wah. Seronoknya melihat sinar kegembiraan yang terpancar di wajah Puan Fatimah Az-Zahrah. Dia merupakan pelanggan bertuah yang mendaftar ibadah qurban dengan syarikat Zabeeh Services Sdn Bhd pada tahun 2017. Puan Fatimah telah memenangi tajaan pakej umrah untuk seorang bersempena dengan penganjuran Program Penghargaan Pelanggan Qurban 2017 oleh Zabeeh.

zabeeh

zabeeh

Untuk tahun 2018 ini pun, Insya Allah Program Penghargaan Pelanggan akan diteruskan. Oleh itu, ini adalah peluang buat anda semua untuk merebut pahala melakukan ibadah qurban di luar negara bersama Zabeeh Services Sdn Bhd. Mana tahu ada rezeki anda akan terpilih sebagai pelanggan bertuah sekaligus memenangi hadiah pakej tajaan umrah. Pahala buat qurban dapat, tambah lagi dengan pahala buat umrah. Rezeki masing-masing siapa tahu kan?

zabeeh

Buat anda yang tidak tahu, Zabeeh Services Sdn Bhd telah berpengalaman selama lebih kurang 10 tahun dalam menguruskan ibadah qurban buat umat Islam luar negara yang kurang bernasib baik. Antaranya seperti di Cambodia, Bangladesh, Myanmar, Indonesia dan banyak lagi. Harga yang ditawarkan jauh lebih murah iaitu RM300 untuk 1 bahagian lembu dan RM580 untuk seekor kambing membolehkan lebih ramai umat Islam Malaysia merebut peluang melakukan ibadah qurban yang hadir setahun sekali ini.

zabeeh

Untuk tahun 2018 ini, pendaftaran akan dibuka sehingga 21 Ogos kelak iaitu sehingga hari Selasa. Jadi anda masih ada masa yang cukup untuk melakukan ibadah qurban ini. Jangan risau sijil semua akan diberikan sebagai tanda ibadah qurban anda telah selamat dilakukan. Ikuti cara-cara di bawah untuk mendaftar:-

1. Pergi ke laman web www.zabeeh.com.my dan klik pada Daftar Qurban.
2. Hantar mesej PM ke Facebook Zabeeh-Qurban & Aqiqah Online dan tulis Saya Nak Qurban
3. Hantar Whatssapp ke 019-323 4577 dan nyatakan Saya Nak Qurban
4. Telefon terus ke 019-323 4577 atau 03-6179 0567

zabeeh

Jadi tunggu apa lagi? Bersegeralah mendaftar ibadah qurban 2018 anda bersama Zabeeh Services Sdn Bhd. Mana tahu ada rezeki anda akan terpilih sebagai pelanggan bertuah untuk memenangi pakej umrah seperti Puan Fatimah Az-Zahra ini. Insya Allah.

PERHATIAN: Pihak BeautifulNara tidak akan bertanggungjawap langsung ke atas komen-komen yang diberikan oleh pembaca kami. Sila pastikan anda berfikir panjang terlebih dahulu sebelum menulis komen anda disini. Pihak BeautifulNara juga tidak mampu untuk memantau kesemua komen yang ditulis disini. Segala komen adalah hak dan tanggungjawap anda sendiri.

4 responses to Pelanggan Bertuah Zabeeh Untuk Tahun 2017 Menangi Hadiah Tajaan Pakej Umrah, Syoknya!!!

  1. doktor asli says:

    oiii jaga kat negara sendiri la sebelum nak jaga negara orang. Banyak yg kebulur kat malaysia ni, bangang punya manusia.Ni semua jual ubat punya manusia, pakai agama cari untuk, entah idak ke yg dikorbankan. tapi aku rasa duit kotang je yg kena kebas

    1

    0
    • hajarulaswad says:

      awak buat ke ibadah qurban yg setahun hanya sekali ni? sibuk bash company dorg yg nak bantu org buat ibadah, padahal diri sendiri tak amek peluang utk buat qurban walaupun di luar negara… ikhlaskan dan niatkan hati tu utk membantu saudara sesama muslim di luar negara yg tdk berkemampuan, kalu compny ni nak tipu pun, dorg yg tnggung dosa bukannya awak. awak dh terlepas sbb niat baik nk bantu org, dosa dorg, dorg yg tggung….

      0

      0
      • besaq kepala says:

        Ramai yg macam ni, nak jadi muslimah warrior, mempertahankan tanpa pakai otak. Tengoklah kat kl tu betapa ramai yg tidur tepi jalan, tak makan, hidup susah. Bukan kah lebih afdal kalau kau gi tolong mereka dulu? Ni nak gi bantu negara luar, diorangkan ada gomen jugak. Suruh le pegawai kerajaan mereka tolong, tak tau le kalau dapat gomen seperti umon ke pas ke tu gua tak boleh komen. Melayu sekarang nak cepat kaya dengan menjual agama. Aku tak akan percaya

        0

        0
        • hajarunaswad says:

          tak percaya terpulanglah..tgok dulu keadaan sekeliling sebelum nak bercakap. kau pun pegi ke tolong dorg tu? sembang lebat tolong pun tak sebenarnya. pastu salahkan org yg ajak org buat ibadah qurban kat luar negara. harga lembu kat malaysia ni camne pulak? kau bagi daging korban tu kat org yg tido tepi jalan tu dorg nk masak pakai ape? kau tu yg cakap x pakai otak. tak percaya dgn program qurban macam ni sudahlah. tak perlu nk bagi cdgn macam kau pun pegi keluar tolong org2 yg tido tepi jalan tu. sembang…

          0

          0

Leave a Comment

Optional