Written by Bella | June 27th, 2019

Seakan tidak serik, pelakon Fatin Afeefa sekali lagi didakwa berskandal dengan suami orang, lelaki sama yang pernah dikaitkan dalam kontroversi sebelum ini.

Pendedahan itu dimuat naik sendiri oleh isteri kepada lelaki tersebut menerusi laman sosial Twitter, mendakwa pelakon itu menjalin hubungan sulit dengan suaminya.

Menurut wanita itu, dia berang dan kecewa apabila mereka saling merahsiakan hubungan cinta itu, walaupun Fatin sebelum ini pernah berjanji tidak akan mengganggu rumah tangga mereka lagi.

“Dah janji tidak akan kacau rumah tangga aku lagi.”

Bukti mesej perbualan, dakwa Fatin pernah hantar gambar tidak senonoh kepada suaminya.

Harapnya Fatin dapat tampil memberikan penjelasan sebenar disebalik pendedahan ini.

18 responses to Pelakon Fatin Afeefa Sekali Lagi Didakwa Berskandal Dengan Suami Orang?

  1. Leah says:

    Eh, scandal dia bkn org melayu dear.. wife scandal dia pun bkn malay.. get your fact right..

  2. lina says:

    hello cik isteri .. laki you yg gatal, terimalah kenyataan. nilah pompuan2 melayu berlagak suci, lindungan kaabah. kalau skandal pompuan jugak yg jahat. kena wangi2 skit.. hurmmm

  3. Anonymous says:

    adoiii pompuan ni pun pi canang…hmm laki awak tak bersalah ke??? Fatin sorang je ke yg bersalah??? laki awak cakap apa??? ngaku tak???

  4. wekkkkkkk says:

    betulah ada org cakap beberpa mingg ulpeas, dia ni janda bukan ibu tunggal

  5. faraj says:

    mengawan dgn suami org ler Sedap..rasa air liur kt balak tu masin2 skit…pandai pilihan awak..hmm