“Pelakon Dulu Ada Perasaan Patuh Hormat, Tapi Sekarang..” Bade Azmi Bezakan Pelakon Dulu & Sekarang

Hiburan

“Pelakon Dulu Ada Perasaan Patuh Hormat, Tapi Sekarang..” Bade Azmi Bezakan Pelakon Dulu & Sekarang

Pengarah drama berantai Hati Yang Dikhianati, Bade Azmi menyifatkan pelakon generasi sekarang ini lebih terbuka dan tidak terlalu serius jika hendak dibandingakan dengan pelakon dahulu.

Rusdi Ramli
8 bulan lalu

Pelakon Baru Kini Suka Buat 'Kepala Sendiri', Rusdi Ramli Tampil Bersuara

Advertisement

Jelas pengarah yang sudah lebih 30 tahun mengarah filem serta drama di Malaysia ini, pelakon kini lebih mudah membina hubungan rapat dengan satu sama lain di set kerana mereka lebih terdedah dengan persekitaran semasa.

Pelakon muda kini, mereka tak serius macam dulu. Kalau dulu pelakon ada perasaan patuh hormat. Pelakon baru playful tapi senang beradaptasi.

Bade Azmi

Dalam pada masa yang sama, Bade Azmi yang mengarah drama rantaian Hati Yang Dikhianati kini teruja kerana boleh memulakan penggambaran semula setelah beberapa bulan tertunda akibat lockdown.

Advertisement

Bade Azmi

Drama bersiri Hati Yang Dikhianati akan kembali melakukan penggambaran pada 22 Oktober ini dengan kisah yang lebih panas dan pergolakkan yang amat mendebarkan, ia bakal ditayangkan di saluran Astro Prima pada setiap pukul 6 petang.

Jangan lupa ‘Like’ dan ‘Follow’ FacebookTwitterInstagramTelegram dan TikTok BeautifulNara untuk dapatkan pelbagai kandungan menarik.

Ikuti Facebook, Twitter, Instagram, Telegram dan TikTok BeautifulNara untuk dapatkan pelbagai kandungan menarik.

SUMBER : Gempak

Komen

PERHATIAN: Pihak BeautifulNara tidak akan bertanggungjawab langsung ke atas komen-komen yang diberikan oleh pembaca kami. Sila pastikan anda berfikir panjang terlebih dahulu sebelum menulis komen anda disini. Pihak BeautifulNara juga tidak mampu untuk memantau kesemua komen yang ditulis disini. Segala komen adalah hak dan tanggungjawab anda sendiri.

Tinggalkan Komen Anda Di Sini

Loading...