Written by Bella | February 14th, 2018

Tahun lalu, pelakon Adam Shahz dan Fatin Afeefa sah bercerai talak satu selepas Fatin memfailkan perceraian. Dalam satu kenyataan Fatin tidak menolak punca mereka bercerai adalah kerana sihir pemisah yang dihantar kepadanya.

Semalam, Adam pula membuat satu pendedahan yang mengejutkan menerusi akaun Twitternya. Adam yang terkenal menerusi filem Juvana mendakwa dirinya dibomoh oleh bekas isterinya.

Sebenarnya Adam sudah tidak dapat menahan kesabarannya kerana sering dipersalahkan dan dihimpit pelbagai fitnah sehingga dirinya dipandang negatif oleh sesetengah pihak.

Bukan itu sahaja, beliau turut mendakwa Fatin pernah berlaku curang ketika masih bergelar isteri orang dan meminta agar Fatin berhenti berlakon seolah-olah dirinya adalah mangsa keadaan.

Dipercayai, punca api kemarahan Adam mula membara selepas Fatin menerusi sebuah portal akhbar tempatan mengatakan bekas suaminya itu tidak dapat menerima hakikat yang mereka sudah lapan bulan bercerai dan sering mengganggu kehidupannya. Fatin juga memberitahu pintu hatinya itu sudah tertutup untuk kembali ke pangkuan Adam.

Adam dan Fatin mendirikan rumah tangga pada 21 Disember 2013 dan bercerai padea 30 Mei 2017. Mereka mempunyai dua orang cahaya mata Adam Aisy Arrian (anak angkat)  dan Ivy Herra Sophia.

Sumber Berita : Twitter Adam Shahz

36 responses to Pelakon Adam Shahz Dakwa Bekas Isterinya Curang Dan Pernah Disihir?

  1. MAK JEMAH says:

    mak tak nak komen ape ape, seram plak
    tapi yg pasti siape yg dok guna bomoh and benda khurafat bagai,
    hang jawablaa kat akhirat.
    kat dunia ni ang boleh lepas, kat akhirat, masyaAllah.

    29

    0
  2. nok gebuzzz says:

    bila masalah diwar2kan dlm media sosial..maka isu ini akan jadi besar
    dan rumit.kan bagus masing2 settle secara peribadi.kalau setakat nak naikan nama x kemana pon…org ttp ingat ko sendu…sedangkan artis yg pernah hot pun boleh org lupa.

    15

    1
  3. Anonymous says:

    pokemon mana pula ni?!

    8

    0
  4. wekkkkkkk says:

    yg lepas dn brcerai biarlah, anggap itu satu persinggahan dlm hidup, jgn di layan, kalau dilayan maka akan berpanjangan kisah, maka akan brtmbh benci dn dendam.

    Nsib baik kamu x di nasi tangas kn, kalau x ko jdi beef..

    8

    0
  5. Shhh says:

    Yg pasti korg berdua gaduh…anak yg jd mangsa…

    17

    0
  6. Anonymous says:

    Kesatnya bahasa..dah lupa awak pernah berkasih sayang suatu ketika dulu..pikirla pasal anak2..

    18

    1
  7. kantoi says:

    “anak” dia yg lelaki tu pun bukan anak adam. rakan2 terdekat semua tau tu anak fatin dengan ex boyfriend dia (asibcrack). muka arian dan asib ni pun sama. sebab tu lepas cerai, mana adam ada bawak/jumpa dengan anak dia yg lelaki tu. yg perempuan tu ada lah.

    22

    0
  8. Ex-Amnet Forumer says:

    Tak kenal dan tak tau siapa salah. Cuma lelaki ini nampak low class sbb gaya bahasa yg diguna.

    3

    10
  9. Anonymous says:

    sapa ni ? x kenal.

    2

    0
  10. Anonymous says:

    bukan ke adam ni pn pena kantoi curang jugak ?

    9

    0
  11. makcik says:

    dah agak dah

    0

    0
  12. Hanky Panky says:

    What’s uploaded to the internet will stays on the internet. Your child will soon read about all of these. Ye..korg ada masalah. But keep it to yourself. Dua2 tak betul. Dua2 pernah curang. Dah tu? None of you guys yg mangsa keadaan pun. Silence is golden. None of the wartawan..netizens or sape2 je la bole solve issue engkorang ni. Dua2 budak. Mcm ni la dia.

    19

    0
  13. Anonymous says:

    seriusly trend skrg ape2 masalah rumah tangga ke bekas2 ke mesti kena upload dekat social media ke? untuk raih ape ni, kemenangan ke simpati?

    2

    0
  14. kandahkena says:

    yg jantan ni sape? sumpah xkenal. jgn cari publisiti murahan beb. benci tgk. ckup2 la iqram je dkt malaysia ni. nk tmbh dgn ko ni plk. ada masalah ngn bekas bini ko tu, diam2 sudah la. xyah nk menyalak sgt. baik si laki baik si bini.. 2 2 x femes pon. menyemak je.

    4

    0
  15. Anonymous says:

    Kesian, mungkin MUAK tngk rupa suami yg step hensem mcm ni.
    NEXT!

    1

    0
  16. Along says:

    Tak terkejut sgt aku, sebab dulu pun heboh satu malaysia fatin ni lesbian kan.. Siap ada pakwe pengkid bagai

    0

    0
  17. nok gataii says:

    yg jantan tu penah belakon dlm juvana kan
    yg pompuan tu kawan kpd hanan khaira yg cite kol 7 tu

    0

    0
  18. Menyedihkan says:

    dia ni la yg berlakon jadi watak nama ayam cite juvana tu.. yg pmpuan tu berlakon jd org ketiga hubungan si lopak dgn alif satar dlm cite red velvet..

    0

    0
  19. Boleh laaaaa says:

    Hurmm.. Apa nak jadi.. Hurmm…

    0

    0
  20. Alip Syuk says:

    Fatin ni mse kecik selekah je blakon tentang bln. Dh bsar ni cun r, klau dpt fatin ni curang on curang r jnji dpt :). Laki ni mmg r bhse die cmtu, die kn ex skolah juvana.

    0

    1
  21. Bosan says:

    Punca dia satu je, duit.. bila duit kurang, mulalah carik pasal kan, sbb x nk hidup susah..

    0

    0