Pekerja Tesco Temui Bayi Ditinggalkan Di Dalam Kenderaan Berseorangan

Trending

Pekerja Tesco Temui Bayi Ditinggalkan Di Dalam Kenderaan Berseorangan

Seorang pekerja Tesco E-Gate di Pulau Pinang telah menemui seorang bayi yang ditinggalkan di dalam sebuah kereta di tempat letak kenderaan di premis itu.

Bayi itu dilaporkan telah ditinggalkan di situ tanpa ditemani oleh sesiapa.

Advertisement

Ketika kejadian pekerja Tesco tersebut yang kebetulan lalu di sebelah kereta itu, telah meminta pertolongan daripada orang ramai. Nasib menyebelahi mereka kerana tingkap belakang kereta tersebut terbuka sedikit.

Ini telah memudahkan mereka untuk membuka kunci pintu kereta dan berjaya menyelamatkan bayi tersebut. Bayi itu dilaporkan selamat dan tidak mengalami sebarang masalah.

Ibubapa dan penjaga seharusnya lebih peka ketika meninggalkan kenderaan. Perkara seperti ini kerap dilaporkan berlaku sehingga ada yang membawa kepada kematian.

Sumber

Jom ‘Like’ dan ‘Follow’ Facebook & Twitter Amazingnara untuk mendapatkan berita sensasi dan terkini di seluruh dunia.

Ikuti Facebook, Twitter, Instagram, Telegram dan TikTok BeautifulNara untuk dapatkan pelbagai kandungan menarik.

Komen

PERHATIAN: Pihak BeautifulNara tidak akan bertanggungjawab langsung ke atas komen-komen yang diberikan oleh pembaca kami. Sila pastikan anda berfikir panjang terlebih dahulu sebelum menulis komen anda disini. Pihak BeautifulNara juga tidak mampu untuk memantau kesemua komen yang ditulis disini. Segala komen adalah hak dan tanggungjawab anda sendiri.

Comments are closed.

Loading...