“Pegang Pegang Dada, Raba Badan” – Sarimah Ibrahim Kena Gangguan Seksual Oleh Kru, Pengarah Suruh Pakai Seksi Dalam Bilik

Hiburan

“Pegang Pegang Dada, Raba Badan” – Sarimah Ibrahim Kena Gangguan Seksual Oleh Kru, Pengarah Suruh Pakai Seksi Dalam Bilik

Che Puan Sarimah Ibrahim mendedahkan pernah menjadi mangsa gangguan seksual ketika suatu ketika dahulu oleh kru produksi.

Ceritanya, ia berlaku semasa menjadi pengacara untuk sebuah rancangan dan individu terbabit telah memegang bahagian dadanya.

Advertisement

Bukan itu sahaja, tubuh badannya turut diraba oleh individu itu yang juga sudah berkahwin ketika membaiki mikrofon sebelum rancangan tersebut bermula.

Individu berkenaan datang menghampiri wajah saya dengan alasan untuk membaiki mikrofon sebaliknya memegang dada saya. Dia pegang pegang, dia raba.

sarimah

Individu tersebut turut memujinya cantik dan berkata mereka akan kelihatan hebat jika bersama namun malangnya dia telah pun berkahwin.

Tidak berhenti di situ, individu yang sama turut mengajaknya bercuti bersama dan apabila Sarimah menolak dia mengugut tidak menyambung kontrak untuk musim seterusnya.

Saya kata tak apa, saya akan bayar percutian sendiri.

Sarimah turut mendedahkan seorang pengarah pernah menyuruhnya memakai pakaian seksi dan telah pu menyediakan beberapa persalinan mencolok mata untuk diperagakan.

Tambahnya, kejadian sebegitu kerap berlaku terhadapnya namun Sarimah akui rela tiada pelung kerja asalkan maruahnya tidak tergadai.

Serene clair
9 months ago

Pegang Bahagian Dada, Pelakon Dedah Jadi Mangsa Gangguan Seksual 'Youtuber' Terkenal?

Ikuti Facebook, Twitter, Instagram, Telegram dan TikTok BeautifulNara untuk dapatkan pelbagai kandungan menarik.

SUMBER : mStar

Komen

PERHATIAN: Pihak BeautifulNara tidak akan bertanggungjawab langsung ke atas komen-komen yang diberikan oleh pembaca kami. Sila pastikan anda berfikir panjang terlebih dahulu sebelum menulis komen anda disini. Pihak BeautifulNara juga tidak mampu untuk memantau kesemua komen yang ditulis disini. Segala komen adalah hak dan tanggungjawab anda sendiri.

Loading...