Beautifulnara – Gosip Artis Malaysia Terkini

Hiburan

Pasang Dua ‘Bodyguard’, Nora Danish Minta Peminat Jangan Takut Mendekatinya

Suami mana yang tidak sayangkan isterinya, begitulah juga dengan suami pelakon Nora Danish yang mengupah dua orang pengawal peribadi untuk mengawal keselamatan isteri tercinta.

Advertisement

Nora sedikit pun tidak mahu berlagak ‘diva’ seperti yang dikatakan oleh sesetengah pihak, beliau sendiri mengakui agak tidak selesa apabila pergerakannya sentiasa diawasi oleh pengawal peribadi.

Namun, beliau seorang yang pelupa dan kadang kala tidak begitu pandai menjaga diri dan akur ia juga salah satu cara suaminya mengambil berat terhadap dirinya.

Sejujurnya saya memang tak selesa langsung dengan mereka. Kadang-kadang saya suruh mereka ke belakang sikit dan tunggu sahaja dalam kereta. Saya dah biasa tidak memiliki pengawal peribadi. Kalau di lokasi ramai krew yang menjaga. Tapi mungkin Nedim terlalu banyak berfikir sehingga dia bimbang bila saya keluar sendiri.

Nadim seorang yang sangat ‘protective’. Saya tak pernah ada bodyguard sebelum ini tapi sejak saya berkahwin dengannya, dia beritahu nak gajikan pengawal untuk teman kerana dia bimbangkan keselamatan saya. Sekarang ini macam-macam perkara berlaku. Rogol, simbah asid, mencuri, itu yang menjadi kebimbangan Nedim. Saya pula jenis yang tak pandai jaga diri.

Advertisement

Pada masa yang sama, Nora juga akui ada peminat yang takut menghampirinya.  Bagaimanapun, Nora menjelaskan peminat tidak perlu takut hendak menegur dirinya dan boleh sahaja bergambar dengannya.

Sumber Berita : mStar Online

PERHATIAN: Pihak BeautifulNara tidak akan bertanggungjawap langsung ke atas komen-komen yang diberikan oleh pembaca kami. Sila pastikan anda berfikir panjang terlebih dahulu sebelum menulis komen anda disini. Pihak BeautifulNara juga tidak mampu untuk memantau kesemua komen yang ditulis disini. Segala komen adalah hak dan tanggungjawap anda sendiri.

67 Comments

  1. abadaaaaaa

    May 6, 2019 at 5:53 am

    alaaa, bukannya tak tau, nedim byk musuh, sblm ni kan dia banyak buat hal, klu tak pasang bodyguard, boleh jd nora mangsa dendam akibat perbuatan lakinya..

  2. faraj

    May 5, 2019 at 9:16 am

    jgn menonjol sgt..org tahu laki ko ..aper kojer dia..?.. maklom lah bekas menteri Barisan Nasional…SPRM..memerhati…..sekadar mengigatkan..hmmm

  3. Apaje

    May 5, 2019 at 3:21 am

    Kaut kekayaan zaman BN,makan x habis 7 keturunan.skg ni rakyat ptt sedar selama ni duit tax kita banyak pi kt diorang2.sbb tu kaya raya.x adil salahkan kerajaan skg rakyat suffer,sbb isu ni makan masa terjadi.perjuang melayu tp masa sama makan duit rakyat.fikirkanlah..

  4. mat ropi

    May 4, 2019 at 10:46 pm

    buat apa nak dekat kalau awak selalu dihati saya… <3

  5. Anonymous

    May 4, 2019 at 2:24 pm

    Alaa biasa lah tu. Laki kau takut kau menjalang macam ex wife dia dulu

Loading...
To Top