March 1st, 2018

Ketika pelakon Datuk Farid Kamil ditahan reman atas kesalahan mengamuk di balai polis dan sah positif dadah jenis ganja, ramai yang tertanya mengapa terdapatnya kecederaan pada bahagian dahi beliau. Apa sebenarnya yang berlaku?

Lama berdiam diri mengenai isu terbabit, Farid semalam menerusi satu sidang media khas mendakwa beliau dipukul oleh 11 orang anggota polis ketika beliau di dalam lokap. Kejadian tersebut berlaku sekitar jam 2.00 pagi pada hari ketiga di lokap.

Saya didatangi 11 orang individu berpakaian preman, kemudian saya diikat dengan baju putih. Apabila saya sedar dahi saya berdarah dan dibawa ke Pusat Perubatan Universiti Malaya untuk rawatan.

Sudah membuat laporan polis berhubung perkara tersebut pada 31 Januari lalu, Farid kecewa kerana tiada sebarang tindakan lanjut yang diambil. Sehingga hari ini beliau masih belum menerima sebarang maklum balas daripada pihak polis.

Sumber Berita : Astro Awani


34 responses to “Parut Di Dahi : Farid Kamil Dakwa Dipukul Anggota Polis Ketika Dalam Lokap”

  1. Anonymous says:

    kau pun satu bahalul bodoh punya olang

  2. Anonymous says:

    Caprice tak nak komen ke? Dia kan pemantau dan tukang komen berita segenap dimensi.

  3. lynn says:

    Pui la.. takkanla 11 org bantai, ko cedera ciput je?

  4. Haru says:

    DKF… Off topic nak komen sekit …. Yr acting dlm lafazkan kalimah……. Teruk sgt mcm tak dak hati nak acting … Entah lah I rasa memang tak sesuai jadi Ryan kut .

    Habismembebel.# lol

  5. melati says:

    hahahaha ..kalau dh kaki Dadah..!!! padan muka..

Loading...