October 9th, 2019

Gosip pergolakan rumah tangga penyanyi Adira Suhaimi dan Datuk Red sejak kebelakangan semakin hangat diperkatakan. Baru-baru ini, timbul desas-desus mengatakan Adira sudah memfailkan tuntutan perceraian di Mahkamah Rendah Syariah Daerah Gombak Barat dan kes mereka akan dibicarakan hari ini.

datuk red adira cerai

Sebelum ini berkali-kali Adira menafikan dan mengunci mulut mengenai perkara itu tetapi dia akhirnya mengaku proses penceraian berjalan petang ini. Difahamkan, mengikut jadual asal, perbicaraan permohonan cerai dilakukan Adira pada jam 9 pagi tadi tetapi ia minta untuk diubah oleh penyanyi itu sendiri kerana tidak menyangka permohonan cerai itu akan diketahui umum.

Bagaimanapun, Datuk Red ketika dihubungi pihak media semalam menafikan mengenai isu peceraian itu, ia hanya sekadar khabar angin sahaja. Hubungan mereka suami isteri masih baik dan mesra bersama.

adira fail cerai

Berita mengatakan saya dan Adira mahu bercerai itu adalah palsu kerana kami masih bersama. Kelmarin saya baru saja pulang ke rumah Adira dan kami melakukan hubungan intim.

Pagi semalam saya bersarapan bersamanya seperti biasa sebelum keluar bekerja. Hubungan kami baik dan mesra.

Seorang sudah fail cerai tetapi seorang lagi kata mereka suami isteri baik-baik sahaja. Apa-apa pun, kami harap Datuk Red dan Adira dapat menyelesaikan apa sahaja masalah mereka dengan baik. Biasalah hidup berumah tangga pasti ada pasangan dan surutnya.

Sumber Berita : Harian Metro


44 responses to “Palsu, Kami Baru Je Lakukan Hubungan Intim – Datuk Red Tidak Tahu Adira Fail Cerai”

  1. Ewwwwwww says:

    Ewww tak malu ke hal dalam selimut nak share kat semua org??

  2. ikan says:

    alahai geli pulak aku. takde video bukti ke? takat sembang babi pun terbang. apake bangang jimak ngan bini pun nak bagitau.

  3. Maria Kari says:

    sy rasa datuk red ni kinky.. fetish dia ni adira x ble blah kot… hahahahaha..

  4. aih says:

    dia nak salahkan adira.. bila lelaki cakap cam ni.. orang akan cakap, Adira ngada2.. baru je lepas memantat dengan husband, pastu esok gi failkan cerai..

  5. Wekkkkkkk says:

    Top tup tup tup esok lusa hamil. Cam no tu.
    Sbb kali ke 3 yg hamil tu hri adria ckp…x sedar dh hamil.

Loading...