“Pakcik” Disindir Baik Pergi Umrah Dari Beli Iphone 11, Rupa-Rupanya Doktor ….

Trending

“Pakcik” Disindir Baik Pergi Umrah Dari Beli Iphone 11, Rupa-Rupanya Doktor ….

Sejak 3 hari lepas, semenjak iPhone 11 tiba sahaja di pasaran Malaysia, ramai yang berminat untuk ke beberapa cawangan Apple untuk membeli dan juga melihat model keluaran mereka yang terbaru ini.

Namun, ada juga segelintir netizen yang kurang senang melihat orang lain membeli iPhone 11 sehingga seorang pak cik terkena tempias kerana menjadi pembeli pertama iPhone 11 Pro Max di sebuah kedai telefon di Kota Bharu, Kelantan.

pembeli pertama iPhone 11

Advertisement

Kenapa nak berdengki dengan dia beli Iphone 11? sehingga sanggup membuat sindiran minta beliau menggunakan wang ringgit untuk menunaikan umrah.

Lebih mengejutakan apabila ada beberapa netizen yang membalas Tweet tersebut dengan mengatakan bahawa pak cik tersebut adalah seorang doktor pakar di sebuah hospital swasta di negeri Kelantan.

doktor pakar

Advertisement

Siapakah pak cik ini sebenarnya?

Beliau adalah Dr. Awang Nila dan terkenal sebagai salah seorang pakar terbaik kerana banyak membantu pesakit yang rata-rata memberikan maklum balas positif.

Doktor yang humble

Rata-rata netizen memberi komen yang positif terhadap doktor ini kerana sifatnya dan tindakan yang disanjungi oleh ramai.

doktor rawat mak saya
doktor terbaik di KPJ
anak-anak dia Hafiz

 

Jadi, kita semua tidak boleh menilai seseorang daripada luaran sahaja. Semoga apa yang terjadi boleh dijadikan sebagai satu pengajaran buat kita semua.

Sumber: Twitter

 

 

Ikuti Facebook, Twitter, Instagram, Telegram dan TikTok BeautifulNara untuk dapatkan pelbagai kandungan menarik.

Komen

PERHATIAN: Pihak BeautifulNara tidak akan bertanggungjawab langsung ke atas komen-komen yang diberikan oleh pembaca kami. Sila pastikan anda berfikir panjang terlebih dahulu sebelum menulis komen anda disini. Pihak BeautifulNara juga tidak mampu untuk memantau kesemua komen yang ditulis disini. Segala komen adalah hak dan tanggungjawab anda sendiri.

Comments are closed.

Loading...