Beautifulnara – Gosip Artis Malaysia Terkini

Hiburan

Pakai Seluar Ketat Tayang Punggung, Netizen Minta Sajat Bertaubat

sajat seluar ketat

Sering terpalit dengan kontroversi, nama Nur Sajat memang tidak asing lagi. Merasakan dirinya seorang “wanita” cantik,Memang tidak dapat dinafikan Sajat berani tampil seksi dan menggoda.

tayang punggung

Advertisement

Baru-baru ini, rakan baik Sajat iaitu Datuk Seri Aliff Syukri bengang dengan kelakuan Sajat yang dilihat sengaja memakai seluar ketat hingga memperlihatkan bentuk punggung.

Kecantikan asli sejak lahir

 

sajat seluar ketat tayang punggung

Menerusi sebuah video yang dikongsikan di Instagram, kedengar suara Aliff yang memarahi Sajat yang seksi melampau.

Advertisement

Eh kau jangan jalan nak gedik-gedik ya, kereta langgar kau nanti. Cuba jalan betul-betul boleh tak? Asyik nak mengacau mata orang saja. Tengok orang bangla (Bangladesh) tu dah ghairah dah.

Netizen minta Sajat bertaubat

sajat seksi

sajat seluar ketat

sajat seluar ketat

Advertisement

sajat seksi tayang punggung

Seperti biasa, apa sahaja Sajat kongsikan di media sosial sentiasa menjadi topik panas. Rat-rata netizen mengecam aksinya itu, terlalu bangga dengan keseksian tubuhnya dan lebih baik tidak pakai seluar langsung. Ada juga segelintir netizen memintanya untuk bertaubat sebelum terlambat.

Sajat kata kecantikannya adalah asli sejak lahir lagi dan ramai yang pasti terpegun dengannya. Kalau dah cantik mestilah kena ‘show off’ sikit. Apa-apa pun, doakan satu hari nanti dia akan berubah.

Sumber Berita : Projek MM

PERHATIAN: Pihak BeautifulNara tidak akan bertanggungjawap langsung ke atas komen-komen yang diberikan oleh pembaca kami. Sila pastikan anda berfikir panjang terlebih dahulu sebelum menulis komen anda disini. Pihak BeautifulNara juga tidak mampu untuk memantau kesemua komen yang ditulis disini. Segala komen adalah hak dan tanggungjawap anda sendiri.

9 Comments

  1. Anonymous

    February 2, 2020 at 11:22 pm

    Hidayah itu milik allah…… Patutnya dia dah lama tau dia dilahirkan kat dunia ni untuk diuji bagaimana dia menerima kelahiranya sebagai lelaki tetapi di dalamnya perempuan….. Keinginan dan perasaan manusia boleh diasuh kecenderunganya…… Tapi fizikal kelahiran tak boleh…… Allah maha mengetahui…… Biar lah allah uruskan beliau kerana Allah lebih dari segala galanya…….

  2. Anonymous

    January 25, 2020 at 3:08 pm

    Berita sampah

  3. Anonymous

    January 25, 2020 at 12:34 am

    Ambik peniti cucuk tetek dan punggung berterabur silikon..

  4. Anonymous

    January 24, 2020 at 4:14 pm

    pondan yg tak mengaku pondan… itu lah bangjat !!

Loading...

2020 © Nara Media Sdn Bhd. All Rights Reserved.

Sebahagian daripada kumpulan iMedia Asia.

To Top