“Pakai Kopiah Tapi Mulut Macam…..” – Warga Emas Maki P*kimak Kerana Pandu Perlahan, Netizen Geram Siap Ajar Mengucap

Kehidupan

“Pakai Kopiah Tapi Mulut Macam…..” – Warga Emas Maki P*kimak Kerana Pandu Perlahan, Netizen Geram Siap Ajar Mengucap

Tular di media sosial Twitter hari ini apabila seorang individu berkongsikan pengalamannya berhadapan seorang pemandu warga emas yang bersikap kurang ajar hanya kerana dihon disebabkan pemanduan sambil lewa dan lembab.

Video yang dikongsi oleh akaun @MALAYSIAVIRALL itu sekaligus mencetuskan perasaan kurang senang dan geram melihatkan gelagat warga emas itu yang biadap terhadap pemandu yang dianggap ‘cukup sabar’ dengan karenah lelaki itu.

Advertisement

Difahamkan, pakcik tersebut telah dihon dan dipotong laluan kerana memandu terlalu ‘slow’.

Namun, warga emas itu memberi respon dengan memaki hamun serta mengangkat jari tengah kepada pemandu terbabit yang sempat merakam peristiwa tersebut dengan dashcam keretanya.

 

Orang tua berkopiah itu ‘mumbling’ dan terus memprovok dengan perkataan bodoh dan binatang. Aku dah bayang macam-macam boleh jadi kat orang tua ni kalau aku hilang sabar.

Pakcik tersebut juga dilihat ada menyebut perkataan kurang enak terhadap isteri pemandu itu dan kedua-duanya berakhir di tepi jalan untuk berhadapan dan berbincang.

Komen TwitterSumber : Twitter 

Tetap terus memberi provokasi, warga emas itu sempat menahan pemandu itu daripada memasuki kenderaan dan insiden tersebut telah dilaporkan kepada pihak polis untuk tindakan lanjut.

Menjengah ke ruangan komen, ramai netizen meluahkan rasa geram dengan tindakan pakcik tersebut yang ‘tidak kena’ dengan usia.

Komen TwitterSumber : Twitter 

“Orang tua zaman sekarang ramai jenis panas baran dan keras kepala..pernah kena, berkopiah juga. ride motor lawan arus, aku terkejut dan honk. Terus berhenti depan kereta maki hamun tunjuk penumbuk. Memikirkan dia orang tua umur-umur bapak aku. Aku ignore je.” kongsi seorang netizen.

Sabar je lah..

mengamuk di pasaraya
9 bulan lalu

(VIDEO) "Mak Anak Sama B*doh!" - Tak Boleh Terima Anak Dituduh Mencuri, Ibu Mengamuk Siap Buat 'Live' FB

Ikuti Facebook, Twitter, Instagram, Telegram dan TikTok BeautifulNara untuk dapatkan pelbagai kandungan menarik.

SUMBER : Twitter

Komen

PERHATIAN: Pihak BeautifulNara tidak akan bertanggungjawab langsung ke atas komen-komen yang diberikan oleh pembaca kami. Sila pastikan anda berfikir panjang terlebih dahulu sebelum menulis komen anda disini. Pihak BeautifulNara juga tidak mampu untuk memantau kesemua komen yang ditulis disini. Segala komen adalah hak dan tanggungjawab anda sendiri.

2 Comments

  1. Anonymous

    March 4, 2022 at 7:42 am

    Pak cik boleh la kawab dgn kak long 7e tu

  2. tecit

    March 3, 2022 at 5:18 pm

    biase nye time pkai kopiah tu yg tibe2 xleh sabar tu. time xpkai kopiah ok je.

Loading...