Beautifulnara – Gosip Artis Malaysia Terkini

Hiburan

Pakai Baju Tetapi Ibarat B**el – Fesyen Liyana Jasmay Dikritik

Sudah lama kita tidak mendengar sebarang perkembangan terbaru tentang pelakon Liyana Jasmay, namun hujung minggu lalu, nama beliau menjadi bualan hangat pula di media sosial.

Advertisement

Semuanya gara-gara beliau memuat naik foto memakai seluar legging ketat berwarna coklat. Berhijab sejak setahun yang lalu, rata-rata netizen berpendapat fesyen yang digayakan oleh beliau itu tidak sesuai dengan imejnya selain mengundang fitnah.

Ada yang memberikan komen kasar dan ibaratkan Liyana seperti berbogel walaupun memakai seluar.

Walaupun dikecam, Liyana tidak mudah melatah dan masih mampu membalas kritikan yang dilemparkan kepadanya dengan tenang. Iyalah, dalam melakukan perubahan bukan mudah untuk terus menjadi sempurna kan? Setiap orang mempunyai kelemahan, tidak salah menegur tetapi biarlah dengan kata-kata positif.

PERHATIAN: Pihak BeautifulNara tidak akan bertanggungjawap langsung ke atas komen-komen yang diberikan oleh pembaca kami. Sila pastikan anda berfikir panjang terlebih dahulu sebelum menulis komen anda disini. Pihak BeautifulNara juga tidak mampu untuk memantau kesemua komen yang ditulis disini. Segala komen adalah hak dan tanggungjawap anda sendiri.

17 Comments

  1. Anti komen bodoh

    October 22, 2018 at 7:32 pm

    Mimos! How do you know yg komen tu minah tudung. Ko ni shallow. Org komen pasal aurat her ko start bashing tuduh minah bertidung. Grow up la ….

  2. Anonymous

    October 22, 2018 at 2:15 pm

    seluar ketat.. color brown pulak… masuk kt insta… simpan jer tuk tatapn peribadi.. sbb tu org bukan islam pun skit2 mula tak respect… kedai khinzir bole letak logo halal asalkan tak letak kt pinggan daging babi.. anggap halal

  3. skeatiaku

    October 22, 2018 at 2:00 pm

    kaki dia cikeding tu yg nmpk klakonye!

  4. Anonymous

    October 22, 2018 at 1:08 pm

    Artis nk nmpk kelainannya sikit..tu yg nmpk jadi cam badut..dh kena kecam..mmg x cantik x menepati syarat aurat..tapikn artis jadi perhatian lh kan..

  5. mimos

    October 22, 2018 at 12:27 pm

    minah melayu tudung bab mengomen salah org no. 1..tp selfie letak gambar muka x salah pulak kan… konon cun ayu suci le kan… salah sendiri x nmpk.. jnji ko pakai tudung.. klu x pakai tudung salah paling besar lah.. minah melayu bangang

    • milah

      October 22, 2018 at 3:26 pm

      dlm islam boleh je tunjuk muka. pergi belajar agama sana sengal.

    • Anon

      October 22, 2018 at 4:30 pm

      Errr…rukun haji pun x disuruh tutup muka. Tutup muka tu budaya arab pdg pasir sebab dema tu asalnya org gasar yg main rsmpas merampas je apa yg dema duka. Harap maklum.

Loading...
To Top