October 16th, 2018

Hidup sebagai seorang selebriti terutamanya untuk artis wanita, mereka harus berani mencuba dan tampil dengan pelbagai fesyen yang membuatkan mereka nampak menarik, unik dan ‘hot’. Iyalah, itu adalah salah satu cara untuk meraih perhatian ramai.

Namun, ada kalanya gaya mereka itu tidak bersesuai dengan diri mereka. Kali ini, Scha Al Yahya pula menjadi mangsa kritikan dan kecaman netizen kerana memuat naik foto memakai pakaian jarang dan agak seksi.

Meskipun sudah memakai ‘inner’ berwarna kulit, netizen berpendapat cara pemakaian Scha itu masih kelihatan kurang sopan dan mengundang fitnah.

Ada juga yang menasihati Scha untuk lebih berhati-hati dalam pemilihan pakaiannya demi kebaikan sendiri. Janganlah nanti bila kena kecam salahkan netizen pula. Apa-apa pun, harapnya Scha tidaklah cepat melatah dengan isu ini ya.


28 responses to “Pakai Baju Seksi Dan Jarang, Sengaja Undang Fitnah – Scha Al Yahya Dikritik Netizen”

  1. Anonymous says:

    die ni dah tak laku…sbb tu meroyan cari publisiti

  2. Anonymous says:

    scha ni kan beriya show lifestyle ala2 modern… up to date bagai
    pakai laa ape pun harus lawa…. tp syg keturunan dia muka autism… mak jer muka vogue

  3. Arina says:

    Pada saya itu hak peribadi masing2 apa faedah u alls dapat asyik menjaja Dan bercakap yg bukan2…sudah tentunya scha dah berbincang dgn husband Dia… Satu lagi apa yg korang keji atau memburukkan seseorang bertambahlah dosa…sepatutnya kita berdoa semoga Kita sesama Islam Dan manusia diberikan hidayah kita siapa untuk menghukum manusia…. Kita hidup kat dunia ni pun akan mati dan seharusnya kita jaga diri dan keluarga agar dilindungi dari perkara yg tidak baik…. Kita banyak mengata sebab kepuasan hati bkn untuk mendidik… Wassalam

  4. Noname says:

    Not the first time..tu yg dia suka style jarang..
    Klu nk jadi public figure fikir la sama sentimen org yg melihat..
    Klu just nobody suka hati la nk ikut apa pn..

  5. Leez says:

    Scha tak melatah. Awal mungkin meroyan sekejap lagi

Loading...