Written by Bella | January 24th, 2020

Baru-baru ini bekas isteri kepada Chef Fikree Aznan, Syarifah Zuriehan telah membuat pendedahan bahawa dia masih dianiayai oleh bekas suaminya itu selepas diceraikan pertengahan tahun lalu.

chef fikree bekas isteri

Bukan sahaja ditinggal sehelai sepinggang, Fikree juga tidak menjalankan tanggungjawabnya untuk memberi nafkah kepada anak mereka, Jayden Malik.

Lebih mengejutkan, skandal Fikree seorang wanita berstatus isteri orang pula bertindak untuk menghubunginya. Malah, sengaja menjaja cerita tidak benar mengenai Zuriehan dan memburuk-burukkannya.

chef fikree aniaya bekas isteri

Yang tak faham kenapa skandal engkau bini orang mesej aku cakap aku ni bertuah dapat engkau? Aku ingat dah over tapi engkau pula pergi telefon merata buat teruk macam aku ni villain?

Rata-rata netizen agak bengang dengan sikap Fikree yang dengan begitu mudah ‘lepas tangan’ dan mengabaikan anaknya. Mereka berharap Zuriehan kekal tabah menghadapi segala dugaan.

chef fikree aniaya bekas isteri chef fikree aniaya bekas isteri

Terdahulu, Zuriehan mendakwa telah diceraikan Fikree pada 30 Mei 2019 selepas membongkarkan kisah kecurangan bekas suaminya  dengan seorang wanita berstatus isteri orang. Zuriehan turut mendakwa bahawa kecurangan yang berlaku itu bukanlah kali pertama dan sebelum ini Fikree juga pernah pernah berbalas mesej berbaur lucah dengan seorang pengacara TV9.

 
Written by Bella | January 24th, 2020

Meskipun terpalit dengan pelbagai kontroversi dan dikecam teruk, namun Da’i Farhan dan isterinya, Noorainul Naqim Mohd Radzi atau lebih dikenali sebagai Dr. Erin tetap bahagia melayari bahtera rumah tangga. Ada sahaja sisi romantik mereka yang menarik perhatian ramai.

rahsia kecantikan isteri da'i farhan

Menerusi perkongsian di Instagram, wanita itu meluahkan rasa syukur dengan kehadiran suami tercinta dalam hidupnya.

Baru-baru ini, Dr Erin jatuh sakit dan suaminya begitu ambil berat dan menjaganya dengan baik, dimanjakan seperti bayi siap makan bersuap setiap masa. Alahai, bukan main ‘sweet’ lagi.

isteri da'i farhan

Amboi, bukan main manja lagi pasangan suami isteri ini. Kita doakan yang baik-baik sahaja buat mereka dan semoga kekal bahagia sehingga akhir hayat.

Written by Bella | January 24th, 2020

Sering terpalit dengan kontroversi, nama Nur Sajat memang tidak asing lagi. Merasakan dirinya seorang “wanita” cantik,Memang tidak dapat dinafikan Sajat berani tampil seksi dan menggoda.

tayang punggung

Baru-baru ini, rakan baik Sajat iaitu Datuk Seri Aliff Syukri bengang dengan kelakuan Sajat yang dilihat sengaja memakai seluar ketat hingga memperlihatkan bentuk punggung.

Kecantikan asli sejak lahir

 

sajat seluar ketat tayang punggung

Menerusi sebuah video yang dikongsikan di Instagram, kedengar suara Aliff yang memarahi Sajat yang seksi melampau.

Eh kau jangan jalan nak gedik-gedik ya, kereta langgar kau nanti. Cuba jalan betul-betul boleh tak? Asyik nak mengacau mata orang saja. Tengok orang bangla (Bangladesh) tu dah ghairah dah.

Netizen minta Sajat bertaubat

sajat seksi

sajat seluar ketat

sajat seluar ketat

sajat seksi tayang punggung

Seperti biasa, apa sahaja Sajat kongsikan di media sosial sentiasa menjadi topik panas. Rat-rata netizen mengecam aksinya itu, terlalu bangga dengan keseksian tubuhnya dan lebih baik tidak pakai seluar langsung. Ada juga segelintir netizen memintanya untuk bertaubat sebelum terlambat.

Sajat kata kecantikannya adalah asli sejak lahir lagi dan ramai yang pasti terpegun dengannya. Kalau dah cantik mestilah kena ‘show off’ sikit. Apa-apa pun, doakan satu hari nanti dia akan berubah.

Sumber Berita : Projek MM

Written by Bella | January 24th, 2020

Umum mengetahui kemelut rumah tangga di antara pelakon Sharnaaz Ahmad dan isterinya Noor Nabila, masih belum menemui jalan penyelesaian. Nabila mengakui dia sudah tawar hati dan meluahkan rasa kesal apabila aktor itu seakan melengah-lengahkan proses perceraian mereka.

sharnaaz ahmad tiada usaha berdamai

Ramai yang tanya mengapa dia berbuat demkian, adakah kerana masih sayang atau hendak menyeksa perasaan isterinya itu? Ada segelintir netizen yang menuduh Sharnaaz dayus.

Tampil membuka mulut mengenai dakwaan enggan melepaskan kakak kepada Neelofa itu, Sharnaaz berkata apa yang dilaluinya sangat rumit. Apa yang dilakukan ini demi anak atau lebih tepat sebagai bapa kepada Jebat.

sharnaaz ahmad noor nabila

Nampak macam tidak patut saya lengah-lengahkan semua ini. Hakikatnya, tampak mudah, tapi rumit. Apa yang saya lakukan ini demi anak atau lebih tepat sebagai bapa kepada Jebat.

Saya mahu hak saya biarpun sedikit. Jadi, saya biarkan hal ini kepada Mahkamah Syariah untuk melakukan tugas mereka.

noor nabila sharnaaz ahmad

Soal Nabila sudah tidak mahu saya lagi, itu hak dirinya. Saya faham dan tidak boleh buat apa-apa jika orang sudah tawar hati.

Menurut Sharnaaz, sejak berlakunya krisis rumah tangganya dia tidak pernah cuba menegakkan benang basah. Satu hari nanti, pasti orang luar akan tahu apa sebenarnya terjadi.

nabila tak sekat sharnaaz jumpa jebat

Saya tidak salahkan sesiapa atas apa yang berlaku mahupun menuding jari. Saya tak cakap diri ini betul dan dia salah. Saya yang lalai.

Saya percaya pada akhirnya, orang di luar akan tahu apa sebenarnya terjadi. Saya tak boleh hentikan andaian atau apa saja orang luar fikirkan. Mungkin ada yang betul dan sebaliknya. Terpulang. Apa yang saya mahu akan diumumkan kelak.

Terdahulu, Nabila berkata suaminya itu langsung tidak menunjukkan usaha untuk berdamai demi menyelamatkan perkahwinan mereka. Pada 11 September lalu, mahkamah memerintahkan satu Jawatankuasa Pendamai (JKP) dibentuk bagi mencari penyelesaian dalam kes tuntutan cerai pasangan ini. Bagaimanapun, Sharnaaz pula memfailkan permohonan nusyuz terhadap isterinya itu pada 30 September lalu.

Sumber Berita : BH ONLINE