Beautifulnara – Gosip Artis Malaysia Terkini

Hiburan

“Pacak ‘Tripod’ Rakam Tengah Solat, Jangan Gunakan Agama Untuk Kepentingan Diri” – Zul Ariffin

Pelakon Zul Ariffin mengakui watak dan tema penunggang agama dalam filem Penunggang Agama 2 yang dilakonkan wujud dan ramai yang seperti itu dalam kehidupan zaman ini.

Advertisement

Menurut Zul atau nama sebenarnya Zulkifli Ariffin, ramai yang bertemu dengan golongan seperti itu sekurang-kurangnya sekali seminggu.

Jangan bersikap hipokrit. Pacak ‘tripod’ rakam tengah sembahyang, itu bukan saya. Senang cerita, jangan pergunakan agama untuk kepentingan sendiri.

 

View this post on Instagram

 

A post shared by zul_ariffin (@zul_ariffin)

Dalam pada masa yang sama, Zul yang sebelum ini berkongsi beberapa hantaran yang dilihat banyak menghabiskan masa dengan aktiviti berdakwah bersama Ebit Lew berkata, dia tidak pernah bertanya mengenai situasi yang menimpa pendakwah bebas itu.

Dia (Ebit Lew) sedang diuji. Saya tidak berada dalam kedudukan untuk mengulas lanjut mengenai apa yang berlaku.

Sekadar info, selain Zul, Penunggang Agama 2 arahan Syafiq Yusof menampilkan lakonan Azira Shafinaz, Tony Eusoff, Salina Saibi, Johan As’ari, Datuk Rahim Razali, Anna Jobling, Puteri Nurqaseh, Burhan Sidqi dan Sharifah Aisyarha.

Jangan lupa ‘Like’ dan ‘Follow’ FacebookTwitterInstagramTelegram dan TikTok BeautifulNara untuk dapatkan pelbagai kandungan menarik.

PERHATIAN: Pihak BeautifulNara tidak akan bertanggungjawap langsung ke atas komen-komen yang diberikan oleh pembaca kami. Sila pastikan anda berfikir panjang terlebih dahulu sebelum menulis komen anda disini. Pihak BeautifulNara juga tidak mampu untuk memantau kesemua komen yang ditulis disini. Segala komen adalah hak dan tanggungjawap anda sendiri.

1 Comment

  1. Vasssss!!

    October 14, 2021 at 11:13 am

    Better lah pacak tripod tyg sembahyang drpd pacak tripod tayang anu mcm ko..

Tinggalkan Komen Anda Di Sini

Loading...
To Top