“Orang Perlu Tumbuh Pada Waktunya Sendiri..” – Amelia Henderson Tiada Rancangan Untuk ‘Get Back’ Bersama Aedy

Hiburan

“Orang Perlu Tumbuh Pada Waktunya Sendiri..” – Amelia Henderson Tiada Rancangan Untuk ‘Get Back’ Bersama Aedy

Aktres dan host popular, Amelia Henderson mengakui tiada kemungkinan untuk dirinya dan pelakon Aedy Ashrafkembali menjalinkan hubungan istimewa.

Tidak akan get back

Menerusi satu video yang dikongsikan di laman TikTok, pelakon ini memberitahu pengajaran yang didapati dari hubungannya yang lalu itu adalah untuk membiarkan seseorang tumbuh dengan sendiri.

Advertisement

Selepas ini ada kemungkinan tak untuk korang get back? Tidak.

 

Pengajaran yang saya belajar daripada hubungan ini adalah macam mana kita sayang seseorang ataupun nak membantu seseorang dalam perjalanan kehidupan dia, kadang-kadang orang itu perlu bertumbuh pada waktunya sendiri.

 

View this post on Instagram

 

A post shared by (@ameliath)

Melepaskan mungkin lebih baik

Tambahan pula, Amelia turut berpendapat bahawa kadang-kala melepaskan orang yang kita sayang itu adalah lebih baik daripada berpegang pada hubungan yang tidak sihat.

Dan kadang-kadang awak perlu melepaskan seseorang supaya mereka boleh tumbuh dalam keadaan lebih sihat walaupun kami tidak lagi bersama.

 

Mungkin saya akan lebih berhati-hati untuk masa yang akan datang.

 

View this post on Instagram

 

A post shared by (@ameliath)

Sebelum ini, Amelia telah mendedahkan dirinya telah mengakhiri hubungan dengan Aedy dan mengekalkan hubungan sebagai kawan.

aedy ashraf dan amelia
1 month ago

“I Love Him Tapi Kini Cuma Dari Jauh..” - Amelia Henderson & Aedy Ashraf Dah Putus Cinta?

Ikuti Facebook, Twitter, Instagram, Telegram dan TikTok BeautifulNara untuk dapatkan pelbagai kandungan menarik.

SUMBER : TikTok

Komen

PERHATIAN: Pihak BeautifulNara tidak akan bertanggungjawab langsung ke atas komen-komen yang diberikan oleh pembaca kami. Sila pastikan anda berfikir panjang terlebih dahulu sebelum menulis komen anda disini. Pihak BeautifulNara juga tidak mampu untuk memantau kesemua komen yang ditulis disini. Segala komen adalah hak dan tanggungjawab anda sendiri.

Loading...