Written by Bella | May 28th, 2018

Tahun ini tidak dinafikan mungkin tahun yang agak mencabar kesabaran Elfira Loy kerana sering dihimpit pelbagai kontroversi dan ditambah pula dengan kecaman netizen terhadap dirinya. Sudahlah isu putus tunang mendapat perhatian dan menimbulkan pelbagai spekulasi liar, baru-baru ini beliau dikatakan sebagai punca Nazim Othman dan Bella Dally bercerai pula.

Tidak mengerti mengapa setiap perkara yang beliau lakukan tahun ini semuanya ibarat tidak kena di mata orang ramai, Elfira bagaimanapun mengakui beliau kini tidak mahu tertekan dan ambil peduli dengan kata-kata negatif netizen.

Tak tahu lah kenapa tahun ini macam semua yang saya buat tak kena di mata orang. Sampaikan saya tertanya-tanya, adakah benda macam ni yang sering dilalui oleh insta-famous dan macam mana mereka boleh hadapinya? Tapi kata orang “Once people talk about you, thats when you are in the great position”. Orang nak jatuhkan kita sebab kita berada di atas, tak mungkin kita berada di bawah orang nak jatuhkan kita, kan?

Saya anggap ia sebagai cabaran sebab lagi saya bercakap benar lagi lah benda itu salah untuk diri saya. Jadi, lebih baik saya diam dan sekarang ni pun saya dah kurang menjawab atau membalas kritikan mereka.

Buat Elfira, beliau tidak mahu dikenali ataupun meraih publisiti disebalik setiap kontroversi yang melanda dirinya. Beliau hanya melakukan kerjanya sebagai seorang selebriti dengan ikhlas dan ingin dikenali sebagai artis dengan imej bersih.

Sumber Berita : Malaysian Digest

51 responses to Orang Nak Jatuhkan Kita Sebab Kita Berada Di atas – Respon Elfira Loy Bila Dikecam Netizen

  1. T says:

    Kau sekarang berada diatas mana dik?atas bumbung rumah ke?
    Xyah la nk kerek sangat ye

    94

    0
  2. Anonymous says:

    Atas? Where sis?

    18

    0
  3. rosmah says:

    bila masa ko berada diatas la jilake, drama, filem, anugerah ape yg ko pnah dapat natang?

    14

    0
  4. Anonymous says:

    ni lawak sikit topik ni…

    14

    0
  5. aku tetap aku says:

    kau kat atas ke sekarang? tak nampak punnn.. perasan

    10

    0
  6. Pian says:

    Delusional!

    8

    0
  7. Anonymous says:

    Sembang puak Umno. Babi pun boleh terbang!

    8

    3
  8. Anonymous says:

    atas la sangattttt…( mata diatas tgn kt bahu)
    femes ke?,,tya jer

    7

    0
  9. Anonymous says:

    Jangan buat lawak boleh tak El.. tunjuk awards ko skrg???

    16

    0
  10. Anonymous says:

    Jari ke mulot!

    7

    0
  11. Anonymous says:

    Klu takut benda ni terjadi knpa upload gmbr dgn nazim..sbab tu jgn suka2 ht upload gmbr kat mna2 media..kan dah mngundang kbodohan kau sndiri..dah tau org baru cerai tau2 nak upload gmbar berdua..tak mngundang kbodohan kh tu..atau semua benda ni memang kau senghaja cipta yee konon blh up kn nama kau dalam industri nth mna2 yg dpt mnerima kbodohan kau.!

    6

    1
  12. Tanah Kuburan says:

    Boleh belah punya statement. Ko cuba berjalan pijak tanah dik.

    9

    0
  13. jang says:

    apo2 la janggggg

    0

    0
  14. Anonymous says:

    amboi… anugerah pelakon terbaik berapa kali ko dah gondol dik oiii?

    12

    0
  15. anonymous says:

    statement belagak macam la kaya sukses sgt perasan minah ketot ni

    7

    0
  16. Anonymous says:

    Kesianya dia ni… :(

    6

    0
  17. Yati says:

    Kalau ko dah ckp camtu… siapalah kami nk mempertikaikan ko sebagai primadona paling berpengaruh di malaysia sekarang ni?

    Lol

    11

    0
  18. Anonymous says:

    dah makan vitamin ke el hari ni?

    4

    0
  19. akak malu says:

    Org tua2 kata, bulan pose jgn byk tido…
    Kan ko dah mimpi yg bukan2..
    Mimpi pulak, ko berada di ATAS.. atas tang mana x tau lah…
    sama berangan ngan mak dia….
    Mak dia ingat, anak dia setaraf Dato Siti and Erra Fazira…
    Org yg betul2 berada kat atas pun x penah buat statement cam ni dik..
    Kesian hidup ko …

    9

    0
  20. wekkkkkkk says:

    yg mmbuat seseorg tu jatuh atau menang..adalah kuasa smartphone.
    Dri smartphone semua org boleh beli internt..melayari mcm2..termasuk fitnah.
    Org fitnah, puji, kutuk, jatuh, bangun, terduduk, terjebak..bla2..bla..semuanya kuasa smartphone.
    Suka hati netizenlah nk buat hape..hp dia termasuk kutuk ko EL.

    Dri dulu..tidak pernah ko berada di level yg atas.
    Malahan..disbbkn kamulah jugak hati 2 org terputus hancur.

    3

    0
  21. Anonymous says:

    sini ade jual vitamin xbodoh dan vitamin mintak tinggi.

    2

    0
  22. Anonymous says:

    sentap aku baca… di atas ???!!!!

    2

    0
  23. minah senget says:

    ayat artis sendu..
    pokok tak kan bergoyang kalau x dak angin yang goncang cik elfira oii

    5

    0
  24. Anonymous says:

    kejadahan sgt la statement ko el hoiii

    3

    0
  25. Anonymous says:

    perasan

    4

    0
  26. Anonymous says:

    poyo nyer…

    2

    0
  27. Anonymous says:

    Eh tak minum arak pun boleh mabuk ek?

    3

    0
  28. Anonymous says:

    statement nk sedapkan diri sendiri tpi hakikatnya?!!! sendiri pikir la

    1

    0
  29. Anonymous says:

    ko ni drp dulu mendap dibawah..mcm lumpur!

    4

    0
  30. aa says:

    kalau kita kat bwh mmg org tak jatuhkan kita tp org tekan kita…..lain tu kak

    1

    0
  31. Yekeni says:

    Atas pun, 1.5m je… jatuh pun tak rasa pape… lain kali cari ubat tinggi yg lebih bagus. Boleh atas 2m ke, 3m ke.

    3

    0
  32. Anonymous says:

    Berada diatas tu yg tak tahan.mmg taraf budak tadika Eloy nie.Atas celah mana pun tak taula,

    1

    0
  33. Izzu says:

    Perasan glamer la plak minah ni. Meluat aku!! Gedik je lebih ada lerr

    2

    0
  34. mak cute says:

    adoi ayat cm gud2…ko ingat ko instafemes ke…? bo layan la citer ko pirah…gi la jual baju twinkle2 little star ko tu…

    1

    0

Leave a Comment

Optional