Beautifulnara – Gosip Artis Malaysia Terkini

Hiburan

Orang Nak Jatuhkan Kita Sebab Kita Berada Di atas – Respon Elfira Loy Bila Dikecam Netizen

Tahun ini tidak dinafikan mungkin tahun yang agak mencabar kesabaran Elfira Loy kerana sering dihimpit pelbagai kontroversi dan ditambah pula dengan kecaman netizen terhadap dirinya. Sudahlah isu putus tunang mendapat perhatian dan menimbulkan pelbagai spekulasi liar, baru-baru ini beliau dikatakan sebagai punca Nazim Othman dan Bella Dally bercerai pula.

Advertisement

Tidak mengerti mengapa setiap perkara yang beliau lakukan tahun ini semuanya ibarat tidak kena di mata orang ramai, Elfira bagaimanapun mengakui beliau kini tidak mahu tertekan dan ambil peduli dengan kata-kata negatif netizen.

Tak tahu lah kenapa tahun ini macam semua yang saya buat tak kena di mata orang. Sampaikan saya tertanya-tanya, adakah benda macam ni yang sering dilalui oleh insta-famous dan macam mana mereka boleh hadapinya? Tapi kata orang “Once people talk about you, thats when you are in the great position”. Orang nak jatuhkan kita sebab kita berada di atas, tak mungkin kita berada di bawah orang nak jatuhkan kita, kan?

Saya anggap ia sebagai cabaran sebab lagi saya bercakap benar lagi lah benda itu salah untuk diri saya. Jadi, lebih baik saya diam dan sekarang ni pun saya dah kurang menjawab atau membalas kritikan mereka.

Buat Elfira, beliau tidak mahu dikenali ataupun meraih publisiti disebalik setiap kontroversi yang melanda dirinya. Beliau hanya melakukan kerjanya sebagai seorang selebriti dengan ikhlas dan ingin dikenali sebagai artis dengan imej bersih.

Sumber Berita : Malaysian Digest

PERHATIAN: Pihak BeautifulNara tidak akan bertanggungjawap langsung ke atas komen-komen yang diberikan oleh pembaca kami. Sila pastikan anda berfikir panjang terlebih dahulu sebelum menulis komen anda disini. Pihak BeautifulNara juga tidak mampu untuk memantau kesemua komen yang ditulis disini. Segala komen adalah hak dan tanggungjawap anda sendiri.

52 Comments

  1. mak cun

    January 8, 2019 at 3:57 pm

    elvira loy perampas and penghancur rumah tangga orang. Mudahan x kekal ke jannah. amin

  2. mak cute

    May 30, 2018 at 8:27 am

    adoi ayat cm gud2…ko ingat ko instafemes ke…? bo layan la citer ko pirah…gi la jual baju twinkle2 little star ko tu…

  3. Izzu

    May 29, 2018 at 11:04 pm

    Perasan glamer la plak minah ni. Meluat aku!! Gedik je lebih ada lerr

  4. Anonymous

    May 29, 2018 at 10:07 am

    Berada diatas tu yg tak tahan.mmg taraf budak tadika Eloy nie.Atas celah mana pun tak taula,

  5. Yekeni

    May 29, 2018 at 3:32 am

    Atas pun, 1.5m je… jatuh pun tak rasa pape… lain kali cari ubat tinggi yg lebih bagus. Boleh atas 2m ke, 3m ke.

Loading...

2020 © Nara Media Sdn Bhd. All Rights Reserved.

Sebahagian daripada kumpulan iMedia Asia.

To Top