Beautifulnara – Gosip Artis Malaysia Terkini

Hiburan

“Orang Akan Ingat Mereka Masih Bersama” – Neelofa Kagum Dengan Sikap Profesional Noor Nabila Dan Sharnaaz Ahmad

neelofa kagum dengan sikap sharnaaz dan nabila

Menzahirkan rasa kagum dengan sikap profesional yang ditonjolkan kakaknya Noor Nabila dan pelakon Sharnaaz Ahmad dalam berdepan penceraian dan membesarkan anak, pengacara dan usahawan terkemuka tanah air, Neelofa mengakui sikap tersebut wajar dijadikan contoh kepada pasangan yang mengalami situasi yang sama.

neelofa kagum dengan sikap sharnaaz dan nabila

Advertisement

“Kalau orang datang ke rumah tengok mereka, orang akan ingat mereka masih bersama. Memang tidak nampak hubungan mereka bermasalah.”

Tambah Neelofa atau lebih mesra disapa Lofa, dirinya amat menghormati Sharnaaz kerana berjaya melaksanakan tanggungjawabnya sebagai bapa kepada anak saudaranya, Jebat Jayden dengan sangat baik meskipun tidak tinggal sebumbung.

“Setiap hari Sharnaaz datang ke rumah meluangkan masa bersama anaknya, kadang-kadang sampai dua kali dalam sehari.”

neelofa kagum dengan sikap sharnaaz dan nabila

Susulan kejadian, Neelofa bagaimanapun tetap mendoakan yang terbaik buat kakaknya dan Sharnaaz agar bertemu pasangan yang sesuai suatu hari nanti.

“Saya mendoakan Nabila dan Sharnaaz masing-masing dapat bertemu pasangan yang sesuai dan kekal sehingga akhir hayat.”

neelofa kagum dengan sikap sharnaaz dan nabila

Terdahulu, Sharnaaz dan bekas isteri sah bercerai secara hakam di Mahkamah Rendah Syariah Wilayah Persekutuan pada 9 Julai lalu.

Untuk rekod, pasangan itu sebelum ini telah diijabkabulkan di Petaling Jaya, Selangor pada 31 Mac 2017. Hasil perkahwinan itu, mereka dikurniakan Jebat yang bakal menginjak usia dua tahun pada bulan hadapan.

Sumber: BH Online

PERHATIAN: Pihak BeautifulNara tidak akan bertanggungjawap langsung ke atas komen-komen yang diberikan oleh pembaca kami. Sila pastikan anda berfikir panjang terlebih dahulu sebelum menulis komen anda disini. Pihak BeautifulNara juga tidak mampu untuk memantau kesemua komen yang ditulis disini. Segala komen adalah hak dan tanggungjawap anda sendiri.

2 Comments

  1. opah ko

    July 23, 2020 at 9:46 am

    ye lofa. itulah positif side. ko dlu xperlu sebenarnye nk perli sindir bagai kt meletop ke melodi ke.. dlu ko launch ank tudung kt pub xpenah plk shanaz dok perli2. b4 kwen n lps kwen. manusia xsempurna. jdi jgn sng2 bkk mulut hal org org lain. gi dgr lagu aku tak sempurna. adeep nahar.

    • hey

      July 23, 2020 at 4:30 pm

      agree. sebenarnya org tu boleh je berbaik malah boleh berdamai. lopa xyah komen sebenarnya, baik lah perbaiki diri sndr. kan sndr pun masih byk perlu diperbaiki

Loading...

2020 © Nara Media Sdn Bhd. All Rights Reserved.

Sebahagian daripada kumpulan iMedia Asia.

To Top