Beautifulnara – Gosip Artis Malaysia Terkini

Hiburan

Ombak Rindu Kutip RM10 Juta, Ada Seminggu Untuk Jatuhkan KL Gangster Daripada Takhta

Fuh ~~ Siapa sangka filem adaptasi daripada novel Ombak Rindu kini berpeluang untuk memegang takhta kutipan filem tertinggi Malaysia. Kini telah pun mengutip RM10 juta, pihak pawagam seluruh Malaysia telah pun memanjangkan waktu tayangan filem Ombak Rindu untuk seminggu lagi kerana sambutan yang sangat hangat.

kutipan filem ombak rindu

Advertisement

Untuk makluman, filem KL Gangster telah pun mengutip sebanyak RM11.74 juta sepanjang tempoh tayangannya. Abang Nara yakin dan pasti, filem Ombak Rindu mampu mencecah kutipan RM12 juta. Confirm hujung minggu ini ramai manusia yang akan menerjah pawagam untuk memastikan mereka tidak terlepas filem hebat ini.

filem ombak rindu

Walaupun dikritik hebat di suratkhabar dengan gelaran tragedi murahan baru-baru ini di sebuah suratkhabar, filem Ombak Rindu ternyata menunjukkan yang rakyat Malaysia masih dahagakan filem romantik yang bermutu tinggi. Adakah selepas ini akan lebih ramai produser yang akan kembali menerbitkan filem cinta? Atau adakah sebenarnya filem Ombak Rindu ini meletup kerana kepopularitian Aaron Aziz? Bagi Abang Nara, keletupan filem Ombak Rindu ini kerana wujudnya fan base (pembaca novel) yang besar. Apa pula pendapat anda?

PERHATIAN: Pihak BeautifulNara tidak akan bertanggungjawap langsung ke atas komen-komen yang diberikan oleh pembaca kami. Sila pastikan anda berfikir panjang terlebih dahulu sebelum menulis komen anda disini. Pihak BeautifulNara juga tidak mampu untuk memantau kesemua komen yang ditulis disini. Segala komen adalah hak dan tanggungjawap anda sendiri.

179 Comments

  1. Pingback: nue

  2. LILY

    February 23, 2012 at 9:32 am

    KITORANG NAK TENGOK OMBAK RINDU SEBAB KITORANG NI FOLLOWER NOVEL FAUZIAH ASHARI, SAYA PERNAH BACA OMBAK RINDU MASA UMUR 13TAHUN BUT NOW DAH UMUR 20TAHUN DAH, PLUS LAKONAN AERON AZIZ & MAYA KARIN MEMANG LEBIH MENARIK PERHATIAN KOT.

  3. SuamiBosan

    February 7, 2012 at 11:54 am

    Rata rata yang puji filem ni perempuan…rasanya betullah yg perempuan ni lebih banyak berangan dan imiginasi walaupun sebenarnya cerita ni menjjatuhkan maruah seorang perempuan. Yang menjijikan, ada isteri yang umur dah nak setengah abad (isteri aku la tu), terlentang baca novel ni sampai tgh malam, penuh perasaan, yg biasanya jam 10 dah tergolek, tapi sebab imiginasi berlebihan, laki letak tepi, 1230 pun sanggup berjaga lagi. Percayalah, kalau ada isteri kita yang gilakan kisah ini, ia seperti bom jangka yang akan meletup bila bila masa. Kalau datang lah seorang jantan yang memang sukakan cerita ini dan memulakan bunga bunga menggoda, aku pasti, isteri isteri orang ni akan tewas, kerana apa? kerana imiginasi dan berkongsi cerita dan perasaan yang sama… aku mungkin kolot, org mungkin kata kalau kita bagus apa nak takut? Lihatlah diluar sana, berapa ramai suami2 yang bagus akhirnya kehilangan isteri samada terang2an atau dalam senyap (cinta senyap, makan senyap2), semuanya kerana imiginasi wanita yg mahukan isteri sempurna, hensem, lembut kata dan sebagainya… dan si penggoda memang terrer, dia tahu taste wanita berimiginasi ini…terlalu mudah untuk digoda…

  4. Celesta Killmer

    January 22, 2012 at 9:27 pm

    This may not be the most beneficial place to ask this, but I am looking for a pest management provider within the pittsburgh area and have no method to find out who’s the most effective. I uncovered this business which is definitely close to me and wished to see if any one has any assessments on them. Priority Pest Control, 524 Ross St, Pittsburgh, PA 15219 – (412) 346-6413

  5. Zackary Eversole

    January 20, 2012 at 1:57 pm

    This might not be the most beneficial place to inquire about this, but I am searching for a pest control provider in the pittsburgh area and have no way to find out who’s the best. I discovered this business that’s truly close to me and wished to see if any person has any reviews on them. Beaver Pest Control Pros, 323 College Ave, Beaver, PA 15009 – (724) 506-8486

Loading...

2020 © Nara Media Sdn Bhd. All Rights Reserved.

Sebahagian daripada kumpulan iMedia Asia.

To Top