Written by Bella | April 10th, 2019

Nampaknya kontroversi Oktovia Manrose dan Aliff Aziz masih belum dapat dilupakan. Sehingga hari ini, masih ada lagi memandang negatif kepada pelakon wanita itu dan masih terus mengungkit isu beliau mengganggu rumah tangga orang lain.

Terbaru, Oktovia yang memuat naik foto bersama pengantin baru, Nelydia Senrose dan suami disindir teruk oleh netizen. Rata-rata netizen memberi amaran kepadanya untuk tidak ‘sailang’ suami sepupunya itu.

Bila dihimpit kontroversi, memang bukan mudah untuk membersihkan nama, orang akan terus bercakap. Namun, manusia itu tidak sempurna dan selalu melakukan kesilapan. Adakah diri kita sendiri sudah cukup baik sehingga boleh sindir orang lain berterusan begitu?

19 responses to Oktovia Manrose Disindir Jangan ‘Sailang’ Suami Nelydia Senrose

  1. Anonymous says:

    dlm kes aliff ni… tak guna netizen asek serang si pompuan…
    si aliff duduk tepi senyum…. besok cari betina lain plak ape der hal…

  2. Anonymous says:

    FUHH NETIZEN DASATTTT

  3. faraj says:

    bukan hartawan..ahli perniagaan jer laki dia…takder nya org nk sailang

    • Anonymous says:

      laki dia berniaga apa ?
      alih2 boleh buat majlis mcm org ada2 je

      • Anonymous says:

        Alah …pinjaman bank je semua tu. Biznez x dalah kencang sangat ..sjk BN kalah ni…dulu boleh lah lebat sikit sbb dia ni close dgn Nedim (laki Nora Danish)…skrg so so je sbb byk bergantung pd faktor kronisme bukan profesionalism dan kreativiti atau usaha sendiri.

        Biasalah taktik bizmen…kna tunjuk gah (kononnya supaya diyakini oleh potential client bahawa ko ni ahli perniagaan berjaya lah…tp..x adalah mende sgt pun…wayang lebih)

    • Anonymous says:

      aliff tu penyanyi je tu pun dia nak sailang

  4. nona says:

    tajuk misleading…patutnya tajuk:

    neng yatimah disindir jangan ‘sailang’ suami aspalela abdullah iaitu latif borgiba

  5. hek eleh says:

    NETIZEN BODOH MACAMNI LA. IG JANTAN TAK SERANG. ASYIK SERANG PEREMPUAN JE.YANG NETIZEN BODOH TU SEMUA PEREMPUAN PULAK TU. JADI KAT BATANG HIDUNG SENDIRI NANTI, DOK SALAHKAN PEREMPUAN LAIN PADAHAL LAKI SENDIRI GATAL KOTE CARI PEREMPUAN LAIN, SEBAB TAK TAHAN DENGAN PERANGAI ISTERI MEMASING. KAH!

  6. Anonymous says:

    muka lki dia mmg muka JANTAN.

  7. Anonymous says:

    tpi mmg btoi…pompuan skrg x kira janda ke dara ke..laki org mmg jadi kemahuan, lebih2 lagi yg berduit.
    Hanya yg tak boleh berdikari diatas kaki sendiri je yg sanggup buat mcm tu..sondol..

  8. Anonymous says:

    husb nely nie keja apa?

  9. Anonymous says:

    dia tak berani la laki nelydia, kang kena serang plak ngan nely & Uqasha. dia mana berani.

  10. Mkcik says:

    Ad je org yg sailang laki cousin sndiri, pantang nmpk laki yg stabil eko n imannya bak kate chumi2 . Kejam giler…..

  11. Anonymous says:

    shuib versi kaya…hahahaha