March 14th, 2012

Di pagi hari yang sejuk ini, pastinya Johan Raja Lawak sedang tersenyum lebar. Mana taknya, Ogy yang suatu ketika dahulu berniat untuk menyaman Johan telah pun membatalkan niat tersebut. Menurut Ogy, dia memang marah pada Johan namun kini telah pun sejuk hati.

ogy tak samana

Bercakap kepada wartawan Mstar, Ogy berkata:-

Industri kita bukan besar mana pun. Mungkin pada masa akan datang kami akan bekerjasama. Jadi buat apa panjang-panjangkan hal macam ini. Memang betul saya marah dengannya sebelum ini tetapi selepas beberapa ketika saya mula sejuk hati dan sudah memaafkan dia. Sebelum ini, saya terasa hati dengannya apabila dia ketawa dengan teguran saya mengenai gurauannya itu selepas acara tersebut. Alhamdulillah, kini saya berasa lebih tenang selepas memaafkan Johan dan kemarahan itu sudah reda

Patutlah orang kata jangan cakap sembarangan masa tengah marah. Apa-apa pun Abang Nara tabik kepada Kak Ogy kerana membuat keputusan ini. Bukan senang nak memaafkan orang yang buat salah dengan kita. Kepada Johan, ambillah ini sebagai iktibar.

P.S: Makanan terakhir banduan sebelum dikenakan hukuman mati.


85 responses to “Ogy Sejuk Hati, Batal Niat Saman Johan Raja Lawak”

  1. ombakbalikduitaku says:

    johan is so fuckin’ damn talented!!!! ogy lame…booo ogy!

  2. nini says:

    Nie mesti kes takot org x undi protege die kalu still besar2kan kes saman tue…tgok protege die menyanyi terkinja2 atas pentas x macam personaliti mentor die..ye x..btol ke didikan nye tue..????

  3. rasenakbagikaki says:

    ala nek ogy, i2 pon nak terase.. biaselah, lawak2 ckit .. xkan xleh guraw langsong.bosanlah camtuu…..

  4. sweet32 says:

    tau pulak kak ogy terase hati ngan gurauan org.. dia x tau kekdang gurauan dia pon org akn terasa hati.. tp org tau mmng tujuannye bergurau.. cam tu gak cam johan.. x yah la sensitive sgt.. tu la, lain kali klu kite x suka org buat kite, kite jgn buat org…

  5. moon says:

    dlm paper kosmo aku baca ari ni ogy kata selain hina mak bapak dia,johan ader hina jugak nabi muhammad saw…yeker ader,dia ckp mcmane?xperasan plak aku..dh 2 kali kot aku tgk ffm 2…kena tgk lg sekali ni nk cari tp rasanya mcm xder pn johan hina nabi,kalo ader xkan org diam jer kan?xbaik ogy tokok tambah mcm 2…kesian johan kena fitnah…

Loading...