Beautifulnara – Gosip Artis Malaysia Terkini

Hiburan

Ogy Ahmad Daud Kritik Penyokong Jerit Luar Mahkamah, Malu Satu Dunia Tengok Tiada Adab

Pelakon senior, Ogy Ahmad Daud meluahkan rasa bengang dan malu dengan tindakan penyokong Datuk Seri Najib Razak yang menjerit serta menimbulkan kekecohan di perkarangan mahkamah pada hari perbicaraan kes bekas PM itu.

Advertisement

Penyokong berkenaan yang antaranya juga adalah seorang pelakon hanya bikin malu apabila melaungkan “Hidup Melayu” tetapi hakikatnya tidak mempraktikkan adab sebagai orang Melayu.

Provokasi yang dilakukan hanyalah mengikut emosi semata-mata sehingga Peguam Negara, Tommy Thomas mengeluarkan kenyataan yang agak pedas terhadap penyokong yang sikapnya ibarat orang tidak bertamadun.

Terdahulu, penyokong mula mencetuskan kekecohan apabila mendesak Peguam Negara untuk menggunakan Bahasa Melayu dalam perbicaraan dan sidang media.

PERHATIAN: Pihak BeautifulNara tidak akan bertanggungjawap langsung ke atas komen-komen yang diberikan oleh pembaca kami. Sila pastikan anda berfikir panjang terlebih dahulu sebelum menulis komen anda disini. Pihak BeautifulNara juga tidak mampu untuk memantau kesemua komen yang ditulis disini. Segala komen adalah hak dan tanggungjawap anda sendiri.

39 Comments

  1. Tah

    July 8, 2018 at 4:06 pm

    Betul apa yg kak ogy kata tu.. femes betoi malaysia sejak Malausia barni. Apapun I wish the best for malaysia.Let’s visit https://www.ketamkecil.com/9-masalah-kesihatan-akibat-rokok-kepada-orang-yang-tak-merokok/

  2. Sapa2 je

    July 7, 2018 at 7:56 pm

    Pesal ek org tgok bola..terjerit jerit.. Jiran dpn blkg kiri kanan..sama je. Asl tgok bola..mulut sama riuh..ayh aku jgk tgok bola snyp..kaki(bersila) je gerak2..hihihi

    • Anonymous

      July 7, 2018 at 9:25 pm

      Ayah kau tu bisu ker..maaflh kalau salah..biasa org bisu jer yg nengok bola senyap sunyi..hehehe

  3. pinpin

    July 7, 2018 at 6:16 pm

    jgn perasan bagus atau hebat sgt…boleh tak ..makcik ogy

  4. sheshe

    July 7, 2018 at 6:11 pm

    Ogy ni….selalu sikapnya komen terkena pada diri sendiri juga. Dia sendiri suka terjerit-jerit dlm studio komen org mcm dia bagus…tp tak sedar2 juga. Selalu dia (Ogy) Nampak sikap dan salah org sj..tp sikap dia pun sama juga…2 x 5 daaa.

Loading...
To Top