May 10th, 2012

Setelah 5 tahun menjanda, Nurul Huda Abdul Wahab, 35, akan mendirikan rumah tangga dengan lelaki berbangsa Perancis, Eric Daniel Depp, 47. Untuk makluman, Nurul ialah bekas isteri kepada Ajai dan mereka berdua telah dikurniakan seorang cahaya mata perempuan iaitu Ayu Nadhira.

nurul huda abdul wahab

Majlis akad nikah akan berlangsung di Dutchess, Jalan Ampang, pada 6 Jun ini dan dibuat secara sederhana. Eric yang sebelum ini beragama Kristian telah pun memeluk Islam pada bulan Februari yang lalu. Eric telah melamar Nurul di hadapan ibu bapa Nurul pada 14 Februari 2011. Semoga ikatan perkahwinan Nurul kali ini akan berkekalan sehingga ke akhir hayat.

P.S: Menangi 2 keping tiket VIP bernilai RM600 ke konsert Maher Zain dengan hanya menjawab soalan mudah di sini.


148 responses to “Nurul Wahab Bakal Kahwini Lelaki Perancis 6 Jun Ini”

  1. Moon says:

    Fakta salah. Nurul dah tak ada ibu bapa. Mana mungkin dia dilamar dihadapan ibubapanya. :)

  2. Minah tonggeng says:

    Nurul fikir masak2 sebelum kawin mat salih tu ..lebih baik kau kawin ustaz hidup cara org islam.kita bertambah umur.tak ade hebatnye owang putih tu. Ia cuma romantik sebelum dpt cium peluk kau aje. Itu lah kerja org putih ni. Lepas tu tinggal kita. Nangis lah kite.seribu lebih baik bangsa kite. Faham budaya kite.aq rase nurul ni hanyutlah.bukan aq jealous. Ape lah sangat depe ni pun kerja consultant murahan aje. Lebih baik nurul carik mamak restorant.makan rojak dan roti canai dari makan pasta n spegetiiii.muntah aq.

    • Dato minah jambu yg paling paling popular 24jam mengadap computer says:

      oi minah tngeng soal kene tinggal ngan laki mat saleh itu belaaaaaaakang kira ok !!!!! nikah dulu baru tau tinggal atau tk tinggal nye !!! kalau kawin ngan jantan melayu pn kadang2 pn kena tinggal jugak……bab tu pompan yg kawin ngan mat saleh ni jangan jadi bodoh pandai2 kn diri tu simpan duit ! jadi kalau kena cerai tk lah pape kedana duit dh ada kt tangannnnnnnnnnnnn !!!! pandai tk minah jambu ??????????????? ………………

    • Cik Vogue says:

      nurul ni dah pernah kahwin ngan laki melayu 11 thn ko tak tau ke si Ajai tu. Tu pun cerai-berai laki curang kahwin ngan pompuan lain, pergi disko, minum arak. Tak semestinya kawin ngan sama bangsa akan hidup bahagia, aman damai, lelaki melayu sendiri pun dah tak betul akhlak, agama, pendidikan semua out. Baik ko kahwin ngan mat saleh jer nurul tak ada bezanya. Kena tinggl pun ko dah merasa barg bagus

  3. ichi says:

    FRANCE + MAMAK = FRAMAK!

  4. jongos says:

    Dari lahir selalu berdoa dpat kawen mat salleh tapi dapat pulak kawen orang melayu…yang nama jer islam tapi lebih baik jadi kapal selam ada juga waktu nak timbul..ini waktu sembahyang pun tak pernah ingat sebab tak pernah sembahyang…ok nak jugak kawen dengan laki mat salleh…agaknya tuhan tak makbulkan doa ni sebab banyak sangat dosa aku…aku pun sembahyang semakin jauh bila laki pun lebih teruk….

  5. Pondan Sepi says:

    SEDAP LAH NURUL! PUAS MAIN!

Loading...