Beautifulnara – Gosip Artis Malaysia Terkini

Hiburan

Nurul Wahab Bakal Kahwini Lelaki Perancis 6 Jun Ini

Setelah 5 tahun menjanda, Nurul Huda Abdul Wahab, 35, akan mendirikan rumah tangga dengan lelaki berbangsa Perancis, Eric Daniel Depp, 47. Untuk makluman, Nurul ialah bekas isteri kepada Ajai dan mereka berdua telah dikurniakan seorang cahaya mata perempuan iaitu Ayu Nadhira.

nurul huda abdul wahab

Advertisement

Majlis akad nikah akan berlangsung di Dutchess, Jalan Ampang, pada 6 Jun ini dan dibuat secara sederhana. Eric yang sebelum ini beragama Kristian telah pun memeluk Islam pada bulan Februari yang lalu. Eric telah melamar Nurul di hadapan ibu bapa Nurul pada 14 Februari 2011. Semoga ikatan perkahwinan Nurul kali ini akan berkekalan sehingga ke akhir hayat.

P.S: Menangi 2 keping tiket VIP bernilai RM600 ke konsert Maher Zain dengan hanya menjawab soalan mudah di sini.

PERHATIAN: Pihak BeautifulNara tidak akan bertanggungjawap langsung ke atas komen-komen yang diberikan oleh pembaca kami. Sila pastikan anda berfikir panjang terlebih dahulu sebelum menulis komen anda disini. Pihak BeautifulNara juga tidak mampu untuk memantau kesemua komen yang ditulis disini. Segala komen adalah hak dan tanggungjawap anda sendiri.

148 Comments

  1. Moon

    May 15, 2012 at 7:11 pm

    Fakta salah. Nurul dah tak ada ibu bapa. Mana mungkin dia dilamar dihadapan ibubapanya. :)

    • nurkasih

      May 20, 2012 at 11:13 am

      betul3…

  2. Minah tonggeng

    May 13, 2012 at 10:00 am

    Nurul fikir masak2 sebelum kawin mat salih tu ..lebih baik kau kawin ustaz hidup cara org islam.kita bertambah umur.tak ade hebatnye owang putih tu. Ia cuma romantik sebelum dpt cium peluk kau aje. Itu lah kerja org putih ni. Lepas tu tinggal kita. Nangis lah kite.seribu lebih baik bangsa kite. Faham budaya kite.aq rase nurul ni hanyutlah.bukan aq jealous. Ape lah sangat depe ni pun kerja consultant murahan aje. Lebih baik nurul carik mamak restorant.makan rojak dan roti canai dari makan pasta n spegetiiii.muntah aq.

    • Dato minah jambu yg paling paling popular 24jam mengadap computer

      May 13, 2012 at 1:48 pm

      oi minah tngeng soal kene tinggal ngan laki mat saleh itu belaaaaaaakang kira ok !!!!! nikah dulu baru tau tinggal atau tk tinggal nye !!! kalau kawin ngan jantan melayu pn kadang2 pn kena tinggal jugak……bab tu pompan yg kawin ngan mat saleh ni jangan jadi bodoh pandai2 kn diri tu simpan duit ! jadi kalau kena cerai tk lah pape kedana duit dh ada kt tangannnnnnnnnnnnn !!!! pandai tk minah jambu ??????????????? ………………

    • Cik Vogue

      May 14, 2012 at 7:28 pm

      nurul ni dah pernah kahwin ngan laki melayu 11 thn ko tak tau ke si Ajai tu. Tu pun cerai-berai laki curang kahwin ngan pompuan lain, pergi disko, minum arak. Tak semestinya kawin ngan sama bangsa akan hidup bahagia, aman damai, lelaki melayu sendiri pun dah tak betul akhlak, agama, pendidikan semua out. Baik ko kahwin ngan mat saleh jer nurul tak ada bezanya. Kena tinggl pun ko dah merasa barg bagus

  3. ichi

    May 11, 2012 at 3:13 pm

    FRANCE + MAMAK = FRAMAK!

  4. jongos

    May 11, 2012 at 12:27 pm

    Dari lahir selalu berdoa dpat kawen mat salleh tapi dapat pulak kawen orang melayu…yang nama jer islam tapi lebih baik jadi kapal selam ada juga waktu nak timbul..ini waktu sembahyang pun tak pernah ingat sebab tak pernah sembahyang…ok nak jugak kawen dengan laki mat salleh…agaknya tuhan tak makbulkan doa ni sebab banyak sangat dosa aku…aku pun sembahyang semakin jauh bila laki pun lebih teruk….

  5. Pondan Sepi

    May 11, 2012 at 2:17 am

    SEDAP LAH NURUL! PUAS MAIN!

Loading...

2020 © Nara Media Sdn Bhd. All Rights Reserved.

Sebahagian daripada kumpulan iMedia Asia.

To Top