Beautifulnara – Gosip Artis Malaysia Terkini

Hiburan

Nur Amalina Che Bakri Masih Pelajar Cemerlang di Universiti

Baru-baru ni kecoh pasal penyebaran gambar yang dikatakan milik Pelajar Cemerlang 17A (Sijil Pelajaran Malaysia) SPM 2005, Nur Amalina Che Bakri. Beliau juga dikatakan tidak lagi menyambung pengajian perubatannya di Universiti Edinburgh selain menjalani gaya hidup bebas. Tup-tup harini keluar statement dari pihak ibunya, Puan Sabariah Hassan yang menyangkal dakwaan tersebut pada sidang media untuk menjelaskan keadaan sebenar.

Photobucket

Advertisement

Antara penjelasan yang diberikan oleh ibunya adalah:

Pakaian yang dipakai Amalina dibeli saya sendiri, manakala gambar terbabit dirakam ketika kami bersama melancong ke Paris untuk bercuti pada Ogos 2009. Sebenarnya, gambar yang disiarkan itu gambar lama yang bersifat peribadi.Saya mengenali setiap rakannya yang turut berada dalam gambar itu

Menurut beliau lagi anaknya masih cemerlang dan kini sedang bertungkus-lumus untuk menyiapkan sebuah buku perubatan dan kini Nur Amalina sedang menjalani latihan amali di sebuah pusat perubatan terkemuka di UK. Beliau juga dijangka akan menamatkan pengajian pada Mei ini.

Beliau berkata anaknya telah menghubunginya melalui “Skype” dan menurutnya Amalina sudah lali dengan tomahan begini kerana ianya bukan kali pertama perkara ini terjadi. Mungkin ada orang cemburu dengan kejayaan anak saya selama ini,” katanya.

sumber: Berita Harian

PERHATIAN: Pihak BeautifulNara tidak akan bertanggungjawap langsung ke atas komen-komen yang diberikan oleh pembaca kami. Sila pastikan anda berfikir panjang terlebih dahulu sebelum menulis komen anda disini. Pihak BeautifulNara juga tidak mampu untuk memantau kesemua komen yang ditulis disini. Segala komen adalah hak dan tanggungjawap anda sendiri.

352 Comments

  1. kiki

    January 9, 2012 at 8:44 pm

    klu ye pn dh berjaya di dunia…jgn smpai lupa diri…ingat akhirat yang kekal abadi

  2. pah padah

    January 9, 2012 at 1:12 am

    saya rasa mak amalina ni kan pelik….ade ke patot beli kan anak baju macam tak cukup kain dah lah anak 2 duduk kat oversea..sejuk…!mak amalina ni kan dah tau anak pakai 2dong tapi beli kan baju yang memang tak sesuai kalau nak padan kan dengan 2dong….!boleh ke pakai 2dong belit sana belit sini pas2 pakai skirt…gile ke apa….mak amalina ni nak kne ade penasihat pemakaian la kalau nak beli baju anak dye…….! tak sangka dalam dunia ni ada mak yang nak anak dye berubah sampai tahap kalau orang putih tengok d kire cun tapi kalau orang malaysia….tantah kne sawan babi teros pe…! coba renung2 kan dah selamat bepikir sampai otak tebit belit….! jujur nye mak dye ni sangat aneh………!

  3. suke bace komen

    January 8, 2012 at 9:00 pm

    lebih baik tgk diri sendiri…da nama pun manusia jd mmg la xsempurna…Allah bagi kelebihan dan juga kelemahan untuk setiap hamba-Nya. yg baik kite dijadikan teladan tp yg xbaik xpyh la ikut dan kutuk2. dia pun xkcau life kite kan…

  4. Roses

    January 8, 2012 at 11:51 am

    Org Melayu ni kalau bab2 nk mengomplen ckp cekap. Tp aib diri sendiri tutup ketat. Bajet bagus sgt. Pirahhhhhh mabuk!

    • azila...la....la....

      January 9, 2012 at 1:31 am

      owh ye ke….baru tau………….!

  5. pelangi kasih

    January 8, 2012 at 10:03 am

    kadang-kadang kita tersasar dalam hidup, tapi yang penting..bila tersalah arah.. kita tahu jalan untuk pulang.. WaAllahua`lam…

Loading...

2020 © Nara Media Sdn Bhd. All Rights Reserved.

Sebahagian daripada kumpulan iMedia Asia.

To Top
x
Puasa Barakah Bersama