Nora Danish Teringin Timang Cahaya Mata Perempuan Pula

Hiburan

Nora Danish Teringin Timang Cahaya Mata Perempuan Pula

Mempunyai keluarga bahagia lengkap dengan dua orang cahaya mata lelaki, pelakon Nora Danish mengimpikan anak perempuan pula sekiranya beliau dikurniakan rezeki untuk hamil lagi.

Advertisement

Namun, perancangan beliau untuk berbadan dua lagi bukanlah dalam masa terdekat memandangkan anaknya, Ney Ney masih lagi kecil dan memerlukan perhatian serta penjagaan rapi.

Kalau dapat seorang pun jadilah. Tetapi, perancangan untuk mengandung lagi bukanlah dalam jangka masa terdekat ini kerana anak bongsu saya, Mohamed Neqayl Nedim (Ney Ney), baru berusia sembilan bulan. Ney Ney pun masih kecil lagi dan dalam proses membesar. Alhamdulillah, yang penting Ney Ney membesar dalam keadaan sihat. Dia pun sekarang kuat makan dan senanglah menguruskan penjagaan hariannya. Suami saya, Nedim Nazri juga banyak membantu.

Sebelum ini, hati Nora pernah terguris sehingga menangis saat netizen dengan biadab mengutuk serta menghina paras rupa Ney Ney, tetapi kini aktres itu mula merasa gembira melihat penerimaan baik netizen terhadap anaknya itu.

Biasalah, dalam dunia teknologi masa kini sesiapa saja boleh mengata apa-apa. Saya lebih selesa tak ambil peduli mengenainya. Saya sudah lali dengan pelbagai kecaman yang dilemparkan sebelum ini dan sekarang selesa membiarkan saja dan tidak pedulikan langsung. Sekarang, saya sudah ke tahap tak payah peduli. Nak kecam atau apa, suka hati mereka. Biarkan saja, asalkan mereka puas.

Semoga dimakbulkan impian Nora itu, siapa tahu selepas ini ada rezeki untuk dapat anak perempuan pula. Barulah ‘hot mummy’ ada ‘geng’.

Sumber Berita : Harian Metro

Ikuti Facebook, Twitter, Instagram, Telegram dan TikTok BeautifulNara untuk dapatkan pelbagai kandungan menarik.

Komen

PERHATIAN: Pihak BeautifulNara tidak akan bertanggungjawab langsung ke atas komen-komen yang diberikan oleh pembaca kami. Sila pastikan anda berfikir panjang terlebih dahulu sebelum menulis komen anda disini. Pihak BeautifulNara juga tidak mampu untuk memantau kesemua komen yang ditulis disini. Segala komen adalah hak dan tanggungjawab anda sendiri.

12 Comments

  1. Anonymous

    December 6, 2018 at 9:21 pm

    Dre jugak yg handsome, Belanda much….

  2. aih

    December 6, 2018 at 8:05 pm

    wei serious.. i can see Nora’s Breast from that picture…sikit lagi nipple mesti nampak… hahaha.. untung husband … wonder cam mana dia jaga badan … just simply amazing.. breast still solid… just turn me on… damn..

    • FC

      December 7, 2018 at 9:35 am

      Wei serious .. for u to scrutinize to that extent, you must be just simply a desperado perv .. damn!

    • Huhu

      December 9, 2018 at 5:05 pm

      Sewel ke apa? Tak nampak pun? Omg sedihnya life kamu ni.

  3. Noora

    December 6, 2018 at 6:25 pm

    Hrp taun dpn timang ank pompuan..Amin..
    Ank Nora yg ngan jejai sebijik sgt Myanmar.

    • Friday

      December 7, 2018 at 7:48 am

      Kenapa kalau myanmar..mati nanti malaikat x tanya pun bangsa apa ..

  4. anyn

    December 6, 2018 at 4:52 pm

    Smoga dpt gigirl plk pasni

  5. gg

    December 6, 2018 at 4:16 pm

    orang yg hina anak sis tu, orang yg x de akal.. die x tau hina rupa paras orang tu sama mcm hina kejadian Allah..

Loading...