Written by AbangNara | February 1st, 2013

Kekerapan Nora Danish bercuti bersama keluarga bekas mertuanya menimbulkan tohmahan segelintir pihak yang mendakwa Nora tidak sensitif kerana Jejai kini telah pun berumahtangga dengan Fasha Sandha.
nora danishDitanya mengenai perkara ini, Nora Danish menerangkan dengan panjang lebar. Abang Nara berharap dengan penerangan ini, tiada lagi suara-suara sumbang yang akan kedengaran. Kata Nora:-

Ya saya ada dengan tentang perkara itu. Saya nak beritahu di sini, mereka (keluarga mertua) yang ajak saya bercuti bersama mereka. Kami dah memang macam satu keluarga, bukan orang asing. Kami sangat rapat. Lagipun Rayqal cucu pertama dalam keluarga mereka. Mereka memang manja dengan Rayqal. Jadi setiap kali hujung tahun memang mereka akan pergi bercuti. Mereka ajak cucu mereka dan saya sekali juga keluarga anak-anak mereka yang lain. Kalau mereka tak ajak, saya takkan nak suka-suka ikut.

nora danish
Abang Nara faham sangat betapa manjanya atuk dan nenek sekiranya cucu tersebut adalah cucu pertama mereka. Memang sayang terlebih. Itu perkara biasa. Yang menariknya, Nora Danish tak kisah untuk pergi bercuti bersama Fasha Sandha sekiranya diajak oleh keluarga bekas mertuanya.

Sekalipun, kalau lepas ni mereka ajak saya bercuti dan Fasha juga ada bersama, saya okay. Saya tahu benda itu akan terjadi. Saya adalah menantu mereka yang dulu dan Fasha adalah ahli keuarga mereka yang sekarang. Kalau saya dah kahwin pun nanti, kalau mereka ajak saya bercuti, saya ikut dan bawa suami saya sekali.

nora danish
Diharap dengan penjelasan ini, semua pihak berpuas hati. Jangan buat-buat tak faham dan nak cipta khabar angin yang bukan-bukan pulak. Mereka semua dah bahagia dengan hidup masing-masing. Marilah kita teruskan doakan kebahagiaan tersebut berkekalan sehingga bila-bila.

P.S: Trip ke Korea promosi utk bulan 3 ni ada tinggal BEBERAPA seat sahaja! .LIKE Facebook Pelangibonda! untuk info lanjut.

P.S: Formasi ais yang sangat mengkagumkan

PERHATIAN: Pihak BeautifulNara tidak akan bertanggungjawap langsung ke atas komen-komen yang diberikan oleh pembaca kami. Sila pastikan anda berfikir panjang terlebih dahulu sebelum menulis komen anda disini. Pihak BeautifulNara juga tidak mampu untuk memantau kesemua komen yang ditulis disini. Segala komen adalah hak dan tanggungjawap anda sendiri.

150 responses to Nora Danish Tak Kisah Bercuti Bersama Dengan Fasha Sandha

  1. Pengkritik tidak bertauliah says:

    apala yg korg sibuk2 sal dia g holiday ni ? ke korg nak ikut skali ?

  2. faizal_busmati says:

    fasha mampu beri kepuasan pada jejai,pndai masak,pndai jaga suami.sentiasa berada disisi suami dikala susah dn senang,sempoi,sygkn haiwan,jejai pn g mne2 mest bwk fasha..jejai tau,fasha lh sumber kekuatan die

  3. ni lopak tu lopez says:

    kita tgk antara fasha and nora SAPE dulu akan pkai tudung…klu berlakon nora byk watak bertudung

  4. menantu says:

    hubungan menantu dan mentua tk akan putus dgn adanya cucu. so jgn memandai nk kta bekas menantu or bekas mentua. jgn nk sibuk2 keruhkan keadaan yg penting mereka bahgia dan boleh terima kehadiran 1 sama lain. berbaik2 itu lebih baik dr bermusuh.

  5. Anonymous says:

    Saya suka fasha dari nora tp salahkah nora nak kekalkan hubungan yg baik dgn datuk & nenek kpd anaknya. Kalau nora blh terima hakikat hubungan dia dgn jejai dah berakhir, fasha juga perlu terima hakikat yg nora ada anak dgn jejai & hubungan tu mesti kekal elok dan sentiasa rapat. cemburu buta itu bisikan syaitan. cinta adalah anugerah dr Allah & kita mesti tahu bersyukur.

  6. fizo says:

    banyak betul batu api pat sini.. both Nora & Fasha da move on lah!

    Fasha da nak dekat bersalin pun, doakan kebaikan dan kebahgiaan rumahtangga dia.
    Nora, da sebok dgn kerjaya , anak dan happy pun. doakan Nora ditemukan jodoh yang lebih baik.

  7. niza says:

    abg nara, xde istilah ‘BEKAS MERTUA’…sampai mati pon, parents si jejai tu adalah mertua si nora danish ni…sekian~~

  8. maria tunku sabri junior says:

    jejai muka macam abon… kau hade???/ taste sgt ko ye fasha..hik3

  9. halina says:

    hey nora,
    get over him la…
    u smell and sound like a witch..
    u dont have to bring your future hubby la.. come la..
    sick women

  10. sayangnora says:

    ND wish U all the best…. Moga dipertemukn jodoh yg lebih baik. Sekian…