February 16th, 2012

Selepas menawan Malaysia dengan drama Tentang Dhia, Nora Danish akan sekali lagi beraksi bersama Adi Putra untuk filem Aku Terima Nikahnya. Abang Nara rasa gabungan dua pelakon ini sahaja sudah cukup untuk gegarkan pawagam nanti. Tak sabar pulak rasanya nak tengok mereka berdua berganding di dalam filem ini.

nora danish

Nora Danish nampak sungguh menawan sekali semasa majlis doa selamat pelancaran filem Aku Terima Nikahnya. Dengar-dengar cerita Nora Danish sudah pun mempunyai kekasih hati yang baru. Semoga perhubungan Nora Danish dan si dia akan berakhir ke jinjang pelamin. Nora Danish pun dah menginjak umur 30-an tahun ini.

Lagi beberapa keping gambar Nora Danish semasa majlis doa selamat filem Aku Terima Nikahnya dengan membaca entri ini sepenuhnya. Kredit gambar MIG Online.

nora danish

nora danish

nora danish

nora danish

nora danish


96 responses to “Nora Danish Semakin Menawan Semasa Majlis Doa Selamat Filem Aku Terima Nikahnya”

  1. ulatbulu says:

    aku rasalaa, lepas jejai kawin ngan pasendat, dlm 2-3 tahun mesti teringat kat nora danish balik..sebab pasha belum kawin lagi dah x reti jaga badan, macamna pulak bila dah kawinnn..hahaha….

  2. Wartawan Zubir Sudah Insaf says:

    Tentu doktor & jururawat yang “dibayar” tu semuanya cacat penglihatan kan? Diorang tak dapat melihat siapa kah gerangan yang banyak duit untuk mengupah diorang agar metutup mulut daripada menceritakan perihal client diorang yang satu tu. Kadar upahnya juga tentu sangat tinggi agar pihak wartawan hiburan di negara ini tidak akan dapat mengupah mereka pula untuk mendedahkan berita sensasi tersebut.

    ATAU

    Boyfren kepada perempuan yang buat pengguguran tersebut telah mengupah sekumpulan pakar perubatan yang terdiri daripada doktor & jururawat yang diterbangkan khas dari Uganda misalnya kerana orang-orang dari Uganda sudah pasti tidak akan mengenali perempuan tersebut, dan yang pastinya mereka tidak akan mengambil kisah akan orang yang tidak dikenali asalkan upah diorang diBAYAR.

    Kalau saya jadi perempuan tu, atau saya boyfrennya yang kaya raya, saya tak buat pengguguran kat negara ni sebab ramai orang kenal. ( dah nama pon selebriti )
    Saya akan hantar awek saya yang termengandung tu ke negara-negara seperti Jepun or Korea. Di sana orang tak kenal. Kos yang perlu saya tanggung cuma tiket penerbangan pergi & balik lebih kurang RM4000, penginapan hotel maybe dalam RM2000 dan bil hospital lebih kurang dalam RM5000 sahaja.

    Berbanding kalau saya upah hospital sini, upah untuk clear satu level bangunan hospital, bayar orang itu bayar orang ini untuk tutup mulut, kosnya boleh mencecah RM100 000 atau lebih. Risikonya juga lebih tinggi sebab berapa lama orang buleh tutup mulut?

    Bodohkan boyfren perempuan tu?
    Atau adakah pengomen yang bernama “saya lagi” & “Mummyleez” dan “rooney macaroni” ini yang bodoh kerana menganggap orang-orang yang membaca blog ni bodoh sangat sehingga boleh terpengaruh dengan dakwaannya?

    Saya pon tak la minat Fasha Sandha, tapi agak-agak la…

    • eja sandha says:

      hehe..tepat tu wartawan zubir yg dh insaf,xyah ke jepun or korea dik,paling dekat g je kat kpg mak sya Thailand..segala mcm murah..nk upah ambil kepala manusia jahanam,.penfitnah n mulut longkang pun bole, baru RM300 je..kalau bab mengugurkan janin rasanye x ada harga seperti yg awk cakapkan..lain x agak2 lah nk reka cerita bukan2,ingat perasaan ibubapa n kuarga artis tu jgk,bkn dia ank yatim yer..apa awk2 org diats dh cukup rapat n kenal dgn ND yg hipokrit 2 ke??kalau belum cukup kenal so xyah la nk kutuk n fitnah org yg mengarut ngarut..pada wartawan zubir yg tlah insaf.tqvm sbb sudi menyedarkan binatang yg 3 ekor diats yg bertopengkan manusia ni miskipun awk jgk x minat FS..kita x bole nk paksa semua org utk menyukai kita.apapun TQ Dik.prinsip sya,sya suka perkenal jd diri sendiri n xsuka backing siapa2 termasuk ank sendiri sekiranya perbuatan mereka xbetul dimata sya!timakasih.

    • Wartawan Zubir Sudah Insaf says:

      Bukan ape kak.. Diorang ni menghina, mencaci, mengeji & mengfitnah orang melampau sangat.. Bukan Fasha Sandha ajer yg kena, Memey pon sama kena teruk.. Entah apa la dosa artis tu dengan orang-orang ni..

      Saya syak, orang2 yg melampau ni dari golongan wartawan hiburan. Bukan semua tapi ada la segelintir dalam 7-8 orang gitu. Sebab saya pernah dengar FS ni memang dimusuhi sebilangan wartawan hiburan. Kalau kita fikirkan logik, orang2 biasa di luar sana tu takkan tergamak nak nista orang lain yang dia sendiri x kenal sampai mcm tu sekali. Habih2 sgt org2 kat luar sana tu dia cuma maki hamun FS ni pasal isu lama “rampas-merampas” ajer, kadang2 diorang cuma sekadar kutuk FS dari segi berpakaian seksi or diorang cuma kutuk suara “itik nila” FS tu ajer.. Takkan lebih dari tu…

      Golongan2 celaka ni la yg cuba menghasut orang ramai supaya turut membenci artis yg mereka benci.

      p/s: walaupaun x minat FS, tapi kagum dgn cara dia bekerja. Saya pernah jadi krew belakang tabir, pernah keje skali dgn FS dlm beberapa buah drama. FS mmg murah senyuman, datang awal ke lokasi, berdisiplin..

    • AKU says:

      de aku kesah…..sedap jer kate kite(geli n tak suke fs) “golongan celaka”..awk 2 golongan ape eh???

  3. sememangnya beliau adalah seorang atis yg ada masa depan dan boleh hidup lama

    • Aku rasa mcm nak tampar jer budak gemuk dlm rancangan Jangan Tidur Lagi tuh says:

      Bang Zarul, saya pernah keje sekali dengan Rizal pemain base kumpulan Umbrella kat Serdang tahun 2004 dulu. Masa tu kitowang keje kilang kat Serdang. Skang dengar citer dia jadi tenaga pengajar kat UUM Sintok…

  4. awatif says:

    suka tgk nora danish.. kulit n rambut cantik..

    lg cantik drp fasha

  5. tanakkampung says:

    Hidung besar….hahaha

Loading...